Strona 1 z 1

Obróbka głowicy 16V

: czw mar 30, 2006 14:42
autor: Borys
Tyle aluminium wydarłem z głowicy 9A.
Nie jest to full mozliwości, tylko lekkie draśnięcie z braku czasu.
Obrazek

a darłem takimi frezikami, bez zadnych polerek wygładzających
Obrazek

a tuu kilka fotek głowicy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: czw mar 30, 2006 16:22
autor: CHUDY
Sporo tych opiłków. Ciekawe jaki bedzie efekt końcowy tej obróbki? Chce w swoim NZ zrobić obróbke :bajer:

: pt mar 31, 2006 11:52
autor: wojti
a to czemu obrabiasz glowice , jakis walek sportowy bedzie czy moze tuuuuurbo w planach bo sam walek ssacy da jakies 10-15 koni dwa dadza 30 okolo do tego wachy troche wiecej trzeba dac i wydech zwiekszyc na 60mm a do turbo mniej wiecej wiecie. :hmm:

: pt mar 31, 2006 23:35
autor: woytas1
Bardzo ladnie! Zeby tylko jeszcze kanaly lepiej wypolerowac! Zeby powietrze jeszcz latwiej sie wslizgiwalo na garki! :smoke:

: pn kwie 03, 2006 08:06
autor: Borys
woytas1 pisze:Bardzo ladnie! Zeby tylko jeszcze kanaly lepiej wypolerowac! Zeby powietrze jeszcz latwiej sie wslizgiwalo na garki! :smoke:
zabrakło czasu

: wt sty 16, 2007 19:02
autor: gulba
A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????

: wt sty 16, 2007 23:51
autor: Borys
gulba pisze:A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????
do normalnej jazdy w dolocie mozna ściąc prowadnice, na wydechu bym zostawił dla lepszego chłodzenia zaworu

: śr sty 17, 2007 01:58
autor: voj2s
szacunek za wlozona prace ..... ale po tych fotkach moge powiedziec ze przyrosty moga byc minimum dwa razy wieksze...i bynajmniej nie chodzi o polerka kanalow bo ta naprawde najmniej juz daje .....i robi sie ja na tip top szukajac kazdego konia

pozdrawiam

: śr sty 17, 2007 09:32
autor: Borys
voj2s pisze:szacunek za wlozona prace ..... ale po tych fotkach moge powiedziec ze przyrosty moga byc minimum dwa razy wieksze...i bynajmniej nie chodzi o polerka kanalow bo ta naprawde najmniej juz daje .....i robi sie ja na tip top szukajac kazdego konia

pozdrawiam
ta głowica jak zapewnei zwróciłes uwage na daty to stare dzieje,
powoli ucze sie i dopracowuje technikę

w tej chwili juz troszke wiecej wiem i mam do tego troche inne podejscie

: śr sty 17, 2007 09:58
autor: gulba
Borys pisze:
gulba pisze:A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????
do normalnej jazdy w dolocie mozna ściąc prowadnice, na wydechu bym zostawił dla lepszego chłodzenia zaworu
A czy w przypadku sportowych wałków ścięcie już niebedzie najlepszym pomysłem. Zastanawiam się również nad tym że akurat chyba lepiej wyciąć wydechowe, bo najmniej wychodzą z głowicy, niż ssące???? Jak uważacie.

: śr sty 17, 2007 10:21
autor: Borys
gulba pisze:
Borys pisze:
gulba pisze:A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????
do normalnej jazdy w dolocie mozna ściąc prowadnice, na wydechu bym zostawił dla lepszego chłodzenia zaworu
A czy w przypadku sportowych wałków ścięcie już niebedzie najlepszym pomysłem. Zastanawiam się również nad tym że akurat chyba lepiej wyciąć wydechowe, bo najmniej wychodzą z głowicy, niż ssące???? Jak uważacie.
tnij jak uwazasz,

a dokładego info raczej tu nie uzyskasz,

: śr sty 17, 2007 17:22
autor: voj2s
..ilu tunerow tyle szkol jedni mowia: "ze jak wyciecie prowadnic , nie wolno bo to bo tamto itd" inni "alez oczywiscie trzeba bo lepszy przeplyw.. itd" , prawda jest taka ze jesli prowdnice wytnisz pogorszy sie odprowadzanie ciepla z grzybka zaworu pytani czy na tyle aby mu zaskzodzilo to?? czy jesli je wytniesz to poprawi to przeplyw?? nie koniecznie im wieksza dziura tym przeplyw lepszy...faktem jest ze glowice extremalnie obrobione znaczy tak gdzie kazdego konia sie szuka prowadnic nie maja ...ale mozna prowadnice przygotowac tak ze beda w pelnym wymiarze i bedzie lepiej niz seri a i takie rozwiazanie polecam do samochodow jezdzacych na codzien sa wyjatki od tej regoly ale jak to z wyjatkami potwierdzaja wlasnie regole :grin:
pozdrawiam

: czw sty 18, 2007 09:46
autor: Borys
voj2s pisze:..ilu tunerow tyle szkol jedni mowia: "ze jak wyciecie prowadnic , nie wolno bo to bo tamto itd" inni "alez oczywiscie trzeba bo lepszy przeplyw.. itd" , prawda jest taka ze jesli prowdnice wytnisz pogorszy sie odprowadzanie ciepla z grzybka zaworu pytani czy na tyle aby mu zaskzodzilo to?? czy jesli je wytniesz to poprawi to przeplyw?? nie koniecznie im wieksza dziura tym przeplyw lepszy...faktem jest ze glowice extremalnie obrobione znaczy tak gdzie kazdego konia sie szuka prowadnic nie maja ...ale mozna prowadnice przygotowac tak ze beda w pelnym wymiarze i bedzie lepiej niz seri a i takie rozwiazanie polecam do samochodow jezdzacych na codzien sa wyjatki od tej regoly ale jak to z wyjatkami potwierdzaja wlasnie regole :grin:
pozdrawiam
ja tam wyciołem :grin: i na ssacym i na wydechu
Obrazek

: czw sty 18, 2007 19:20
autor: gulba
Borys napisał :
:bigok: ja tam wyciołem :grin: i na ssacym i na wydechu :bigok:
Odważnie !!!!!!!!!!!!!!!!, ja właśnie jestem na etapie polerowania wydechowych i szlak mnie trafia bo niemoge nic zrobić wokół tych prowadnic, jak mnie najdzie to je wytne !!!!!!!!!!! :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/okej.gif
http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/okej.gif

[ Dodano: Sob Mar 03, 2007 17:43 ]
oto moje dzieło z braku czasu projekt niemoże dojśc do skutku, niejest to jeszcze koniec, ale może niebawem :grin: