Strona 1 z 3

TURBO w GOLFIE

: sob sty 01, 2005 19:20
autor: evolution
zamieszcze zdjecie pod maska mojego golfa bo widze ze maniacy tutaj sa na temat turbiny i przedstawie mniejwiecej koszta
Kute tłoki, korbowody i wał nowe ~22000
komplet uszczelek nowe sruby głowicy oleje filtry paski ~1100
sprzeglo kpl na spiekach ~2500
turbina nowa ~3500 / uzywana ~700 +regeneracja ~1000
pompy paliwa 2x ~1300
weze dolotowe, rury dolotu, przewody olejowe i wolny wydech ~800
intercooler uzywka ~200
podtrzymanie Turbo ~1300
kolektor wydechowy forma + odlanie ~950
sumka sie robi fajna ~33650 na nowej turbinie lub ~31850 na uzywce

cos zdjecie nie dziala

: sob sty 01, 2005 19:41
autor: evolution
jak ktos chce ogladnac na maila przesle

: sob sty 01, 2005 19:58
autor: MAREK 74
jakie masz pasowanie po miedzy tłokiem a cylindrem?

duze

: sob sty 01, 2005 20:25
autor: evolution
bo kute tłoki strasznie puchną

: sob sty 01, 2005 22:19
autor: TAZ
A tu są zdjęcia:

: sob sty 01, 2005 22:19
autor: naughtyjurand
na forum nie da sie zaladowac plikow .tif :) wystarczylo przeczytac specyfikacje odnosnie plikow graficznych jakie mozna zaladowac.
swoja droga malo przegladarek przeczyta taki plik hehe
zamien ten plik na JPEG'a i zaladuj jeszcze raz... i... o rany! ...bedzie dzialac :D

: sob sty 01, 2005 22:30
autor: Borys
te twoje auto kiedys bylo do sprzedania na allegro, nie znalazł sie klient?

i bylo za smiesznie nieskie pieniadze .

i te twoje wylicznia sa dla mnie troche smieszne

: sob sty 01, 2005 22:34
autor: evolution
ale prawdziwe. poprzednim autem mialem dzwona nie z mojej winy i dostalem konkretne odszkodowanie i wsadzilem w golfa
ogladnijcie klip na www:)

: sob sty 01, 2005 22:35
autor: evolution
a propo kolektor robilem dopiero teraz bo kiedys spawany mialem i pekal

: ndz sty 02, 2005 01:31
autor: MAREK 74
to co z tym pasowaniem bo nie piszesz?
piszesz tylko post po poście nabijasz punkty?

: ndz sty 02, 2005 02:00
autor: baton
nio ja bym tyle kasy nie wsadził moim zdaniem to bezsens ale to moje zdanie

: ndz sty 02, 2005 12:46
autor: evolution
jak chcecie wymiery to prosze...:)
luz montazowy *
0,150 - 0,170 miedzy tlokiem a cylindrem w plaszczyznie prostopadlej do osi sworznia mierzony ponizej sworznia
0,420 - 0,450 powyzej plaszczyzny pierscieni

a co do kasy tez bym nie wsadzal tyle kasy gdybym od razu wiedzial dokladnie jakie beda koszta, ale był pomysł, impuls wykonanie i uciecha:) po drugie jakbym mial wydac kase zarobiona w pracy tak latwo bym nie wydawal:P

: ndz sty 02, 2005 13:53
autor: GTO
jakiej firmy te tłoki ?

: ndz sty 02, 2005 15:56
autor: evolution
zdziwisz sie bo załatwiaj mi je dobry kolega
ponoc mialy byc od Power-house-Racing czy cos w tym stylu a znalazlem znaczki mahle z frezowanymi numerami (tak mysle ze to byly numery bo co innego by drapali??) wiec mowie ze to MAHLE
pozdrawiam