Strona 1 z 1
Elektronika w 2.0
: pn mar 27, 2006 21:17
autor: maro
Witam. Szykuje sie na swap z 1.4 na 2.0 8V ale ze wzgledu na koszty bede robil to sam, wiec potrzebuje waszej pomocy, wiem juz co musze miec: silnik, skrzynie, komputer i wiazke z niego, wybierak do biegow bo 2.0 jest na linki, hamulce i zawieszenie narazie zostaja z 1.4, pompa paliwa powinna tez wystarczyc z 1.4. Z przekladka silnika sobie poradze bardziej martwi mnie sprawa elektroniki, wiec mam odnosnie tego pytanie, jak to jest z ta wiazka od kompa, wystarczy tylko podpiac wtyczke do kompa i reszte wtyczek podlaczyc do silnika czy trzeba cos lutowac, gdzies sie wpinac?? Jezeli mialby ktos schematy to bardzo prosze o udostepnienie ich. Z góry wszystkim dziekuje
A jeszcze jedno pytanie czy ktos sie orientuje co z przegubami czy beda pasowac z 1.4, a jezeli nie to mniej wiecej ile kosztuja
Re: Elektronika w 2.0
: wt mar 28, 2006 07:47
autor: Borys
maro pisze:Witam. Szykuje sie na swap z 1.4 na 2.0 8V ale ze wzgledu na koszty bede robil to sam, wiec potrzebuje waszej pomocy, wiem juz co musze miec: silnik, skrzynie, komputer i wiazke z niego, wybierak do biegow bo 2.0 jest na linki, hamulce i zawieszenie narazie zostaja z 1.4, pompa paliwa powinna tez wystarczyc z 1.4. Z przekladka silnika sobie poradze bardziej martwi mnie sprawa elektroniki, wiec mam odnosnie tego pytanie, jak to jest z ta wiazka od kompa, wystarczy tylko podpiac wtyczke do kompa i reszte wtyczek podlaczyc do silnika czy trzeba cos lutowac, gdzies sie wpinac?? Jezeli mialby ktos schematy to bardzo prosze o udostepnienie ich. Z góry wszystkim dziekuje
A jeszcze jedno pytanie czy ktos sie orientuje co z przegubami czy beda pasowac z 1.4, a jezeli nie to mniej wiecej ile kosztuja
nie wszystkie 2.0 byly na linke, 8v często gęsto byly na wodzikach,
duzo schamatów znajdziesz w autodacie i mysle ze powienienies skolowac se taki programik,
pompa paliwa nie wyda z 1.4, przy jazdach do odpalenia wystarczy, czz taka co da 3 bar, w 1.4 masz do 1.4 bar.
przedyby raczej nie podejdą, polecam jeszcze ETKE jako program serwisowy, jakbys w nią popatrzył to 2/3 pytań było by mniej
: wt mar 28, 2006 20:42
autor: evolution
maro pisze: hamulce i zawieszenie narazie zostaja z 1.4, pompa paliwa powinna tez wystarczyc z 1.4
loszzzzzzzqrwa zacznij swap od zmiany tego na mocniejsze bo sie gdzies zawiniesz a co do pompy jak BORYS napisal nie nadaje sie ta z 1,4 mozesz co najwyzej ogrodek podlac
: śr mar 29, 2006 21:08
autor: silent_rob
elektornika bez problemu podejdzie , wyjmujesz starwe wtyczk iwkladasz nowe i hula :] przeguby nawet gdyby podeszly to ich zycie szybko sie skonczy :/ pompa paliwa nie wiem jaka ma wydajnosc w 3 bo u mnie do 2.0 16v podeszla pompa z 1.3NZ :] zwroc uwage tez czy skrzynia od tego 2.0 ma sprzeglo na linke czy hydraulike bo jesli hydro a ty masz linke to trzeba zmienic uchwyt serwa , zmienic pedaly i zrobic otwor w grodzi na wysprzeglik :]
: czw mar 30, 2006 11:29
autor: maro
silent_rob pisze:elektornika bez problemu podejdzie , wyjmujesz starwe wtyczk iwkladasz nowe i hula :] przeguby nawet gdyby podeszly to ich zycie szybko sie skonczy :/ pompa paliwa nie wiem jaka ma wydajnosc w 3 bo u mnie do 2.0 16v podeszla pompa z 1.3NZ :] zwroc uwage tez czy skrzynia od tego 2.0 ma sprzeglo na linke czy hydraulike bo jesli hydro a ty masz linke to trzeba zmienic uchwyt serwa , zmienic pedaly i zrobic otwor w grodzi na wysprzeglik :]
Duzo czasu zajelo ci to przekladanie?? Ile za te przeguby dales jesli mozna wiedzic?? Czyli z elektryka nie ma zadnego problemu typu lutowanie, wpinanie sie w jakies wiazki?? Nie wiesz czy chlodnica z 1.4 schlodzi 2.0 v8 jesli nie to ile kosztuje odpowiednia?? Z gory Dzieki
: pt mar 31, 2006 21:51
autor: silent_rob
na przeguby sie zamienilem

sama przekladka zajmuje kilka dni wiecej paprania jest ze zlozeniem wszystkiego do kupy i zestrojeniem

ja teraz ma mproblem z poloskami i geometria bo poloski z paska sa

: sob kwie 01, 2006 23:32
autor: NEMESIS
silent_rob pisze: przeguby nawet gdyby podeszly to ich zycie szybko sie skonczy :/ pompa paliwa nie wiem jaka ma wydajnosc w 3 bo u mnie do 2.0 16v podeszla pompa z 1.3NZ :] zwroc uwage tez czy skrzynia od tego 2.0 ma sprzeglo na linke czy hydraulike bo jesli hydro a ty masz linke to trzeba zmienic uchwyt serwa , zmienic pedaly i zrobic otwor w grodzi na wysprzeglik :]
Tobie wystarczyła pompa z NZ bo jest to silnik na wielopunkcie i daje 3bary a ty chyba masz ABF a więc wszystko OK !!!

Jakbyś mia 9A to tą pompke byś mógł zastosować zgodnie z propozycją EVOLUTION...

Skrzynie od 2.0 jeżeli pochodzi z golfa 3 są na "drągala" a nawet jak masz sprzęgło hydrauliczne to nie musisz przerabiać pedałów bo wystarczy zastosować wysprzęglik na linke z passata '88 dedykowany do skrzyn ze sprzęgłem hydraulicznym.... i chula !!!!!

Bez napinki kolego ale nie słyszałeś nigdy o miarce ??? np. takiej taśmowej ???

długość pólosi to podstwa do poprawności działania napędu a Ty chciałeś upchać półosie z paska do dwójki ???

: ndz kwie 02, 2006 09:18
autor: silent_rob
no wiesz od golfa II 1.3 NZ dlugosc laczna polosi wychodzi 1332 mm a w pasku 2.0 wychodzi 1334,5 , takze mam problem tylko z prawej strony bo z lewej jest gucio

: ndz kwie 02, 2006 14:10
autor: maro
A powiedzcie panowie jeszcze czy chlodnica z 1.4 bedzie dobra czy musze miec z 2.0 ??
: ndz kwie 02, 2006 16:21
autor: NEMESIS
silent_rob pisze:no wiesz od golfa II 1.3 NZ dlugosc laczna polosi wychodzi 1332 mm a w pasku 2.0 wychodzi 1334,5 , takze mam problem tylko z prawej strony bo z lewej jest gucio

co to jest długość łaczna ??? półosie z 1.3 i 1.3 gdyby były grubsze przeguby będą któtsze bo na duze przeguby są krótsze ...a długość półosi nic Ci nie daje bo zmienia Ci się baza czyli odległość flansz od kadłuba silnika, mechanizm różnicowy w skrzyni z ABF jest większy więc nawet jak długości półosi sie zgadzaja to i tak półoś jest za długa !!!!!

: ndz kwie 02, 2006 22:57
autor: silent_rob
a kupka prawda wedlug mnie :] dzis koles przyjechal jettsonem w ktorym ma kr pomierzyle mwszystko i wychodzi ze szerokosc skrzyni ( miejsc w ktorych monyujemy przeguby zewnetrzne) i polosie po lewej i prawej sa identyko jak u mnie nie wiem jak to mozliwe ale tak jest poprostu , a o dlugasz laczna polosi chodzi mi o te dwie w sumie daja podobna dlugosc a stosunek ich dlugosci jest zalezny tez od tego jaka jest szerokosc skrzyni i jej lokalizacja :] tzn lokalizacja przegubow wewnwtrznych przy skrzyni :] znow dzis grzbealem i sprawdzlem oske gdy sie obracala swobodnie i bije na boki okolo 2mm tak wiec raczje jest krzywa i to wszystko jutro wezme ze szrotu jakas na probe a jesli okaze sie znowu to samo to wroce do czytania twoich slow NEMESIS
