Strona 1 z 1

Hamulce G60 - VR6

: wt mar 21, 2006 18:56
autor: olozwirski
Mam w moim mkII hamulce G60 i chcialbym zmienic rozstaw srob z 4x100 na 5x100. Cos mi swita ze mkIII VR6 mialo taki rozstaw srob, moze mi ktos łopatologicznie wyjasnic czy da sie przelozyc ta czesc z miejscem na sruby (jak to sie tam nazywa?) bez problemu albo jakie ewentualnie trzeba zrobic przerobki? Dystanse nie wchodza w gre

: wt mar 21, 2006 19:28
autor: ygd
Borysa spytaj, chyba miał dziś robić :D

: wt mar 21, 2006 23:24
autor: aw69
olo..... chcetnie odkupie od ciebie przednie kompletne hamulce od G60 jak juz wymienisz na VR6, tylko podaj dla mnie jakaś fajną cenę :)

[ Dodano: Wto Mar 21, 2006 22:27 ]
a u ciebie chyba bedzie trzeba wymienic piasty tarcze hamulcowe, a wlasnie nie wiem jak z hamulcami bo tarcze mają średnice taką samą jak w VR6, wiec chyba zaciski i i mocowania klocków są takie same jak w VR6.

: śr mar 22, 2006 01:01
autor: Apsik
aw69 pisze:... a wlasnie nie wiem jak z hamulcami bo tarcze mają średnice taką samą jak w VR6, wiec chyba zaciski i i mocowania klocków są takie same jak w VR6.
G60 tarcza 280
VR6 tarcza 288
ale jak to jest z zaciskami to nie wiem.

: śr mar 22, 2006 08:43
autor: Borys
Apsik pisze:
aw69 pisze:... a wlasnie nie wiem jak z hamulcami bo tarcze mają średnice taką samą jak w VR6, wiec chyba zaciski i i mocowania klocków są takie same jak w VR6.
G60 tarcza 280
VR6 tarcza 288
ale jak to jest z zaciskami to nie wiem.
VR ma 280mm tez dopiero po 94 w MKIII syncro i passatach po 94 mialy 288.

potem opisze co trzeba zmienic by przejsc z 4x100 z 5x100

no wiec wczorazj za to sie zabrałem i do zmiany z 4x100 na 5x100 duuzo czesci trzeba

wachacze VR6 prawy/lewy + końcówki wachaczy
stabilizator VR6 + końcówki stabilizatora
drązki kierownicze VR6 (sądłuzsze)+ końcówki drązków
zwrotnica VR6 + jarzma + zaciski

z tylem łatwiej wystarczy tarcze 5x100 przełozyc i gra (nie wiem jak to sie ma do syncro, pewnie nie tak łatwo)

: ndz mar 26, 2006 09:04
autor: evolution
w syncro piasty trzeba zmiwnic z tylu dobierajac lozyska na wymiar, do tego przegubybo sa inne.... jednym slowem kibel:( ale do zrobienia

: ndz mar 26, 2006 14:43
autor: NEMESIS

VR ma 280mm tez dopiero po 94 w MKIII syncro i passatach po 94 mialy 288.

potem opisze co trzeba zmienic by przejsc z 4x100 z 5x100

no wiec wczorazj za to sie zabrałem i do zmiany z 4x100 na 5x100 duuzo czesci trzeba

wachacze VR6 prawy/lewy + końcówki wachaczy
stabilizator VR6 + końcówki stabilizatora
drązki kierownicze VR6 (sądłuzsze)+ końcówki drązków
zwrotnica VR6 + jarzma + zaciski
wie chłop co mówi !!!! :pub:

: ndz mar 26, 2006 20:10
autor: Borys
NEMESIS pisze:

VR ma 280mm tez dopiero po 94 w MKIII syncro i passatach po 94 mialy 288.

potem opisze co trzeba zmienic by przejsc z 4x100 z 5x100

no wiec wczorazj za to sie zabrałem i do zmiany z 4x100 na 5x100 duuzo czesci trzeba

wachacze VR6 prawy/lewy + końcówki wachaczy
stabilizator VR6 + końcówki stabilizatora
drązki kierownicze VR6 (sądłuzsze)+ końcówki drązków
zwrotnica VR6 + jarzma + zaciski
wie chłop co mówi !!!! :pub:
wiem wiem bo wlasnie przerabiam temat zmiany z 4x100 na 5x100
róznica w drązkach kierowniczych
Obrazek
Obrazek

tarcza 256 vs 280mm
Obrazek

róznica w wachaczach
Obrazek

róznicqa w stabilizatorze
Obrazek