Strona 1 z 2

Głowica GTI 1.8

: czw gru 30, 2004 12:03
autor: TAZ
Mam głowice z GTi 1.8. Moge na niej porobić experymenty. Tak więc pytanie do znawców tematu: co można zrobić w głowicy żeby było lepiej. Na bierząco będę robił zdjęcia z przeprowadzonych prac. Jak narazie głowica jest rozmontowana i wypiaskowana.

: sob sty 01, 2005 12:04
autor: evolution
z silnika??
zawsze mozesz zalozyc wieksze wentyle i/lub walki rozrzadu o wiekszym skoku krzywki i czasach otwarcia, polerowanie komór spalania i zaworow zmienienie katow przylgni lekkie zdjecie glowicy.....:)

: sob sty 01, 2005 12:07
autor: evolution
i bym zapomnial powiekszenie i polerowanie kanałów pozdrawiam

: sob sty 01, 2005 15:12
autor: TAZ
O widzę nauczyciela prowadzącego. Zapraszam do udziału w temacie.

: ndz sty 02, 2005 15:50
autor: Borys
taz pisze:O widzę nauczyciela prowadzącego. Zapraszam do udziału w temacie.
i bez "ojca prowadzacego" bys sobie poradzil, Ja i VR wlasnie jestesmy w trakcie przygotowania glowicy do VR6 narazie kanaly powiekszone i dopasowane do uszczelki na wylocie,

: ndz sty 02, 2005 18:16
autor: TAZ
Korekcje kanałów już zrobiłem, ale nie wiem o ile je powiększyć żeby nie z$&^ać.

: pn sty 03, 2005 14:22
autor: cyarnz
zaworki od 2.0 wsadz bo sa wieksze :hmm:

: pn sty 03, 2005 14:31
autor: TAZ
Moje zawory mają ssący 38mm, a wydechowy 33mm. I raczej jest tem mało miejsca na założenie innych. W silnikach z digi widziałem że wymiary są 40mm i 32mm, tak więc zmiana wydechowych zaworów odpada, a bez tego ssący się nie zmieści.

: pn sty 03, 2005 14:55
autor: cyarnz
a szkoda, bo ssacy sporo wiekszy:)

: wt sty 04, 2005 10:35
autor: Borys
cyarnz pisze:a szkoda, bo ssacy sporo wiekszy:)
ja mam PG i mam spokoj

: wt sty 04, 2005 18:23
autor: cyarnz
:bigok:

: pt sty 07, 2005 17:55
autor: TAZ
Z braku aparatu fotek narazie nie ma, ale będą. Do tej pory rozwierciłem kanały i skróciłem prowadnice, żeby nie wyglądały z odlewu głowicy. Teraz kolej na papier ścierny i ręczną robote. Zajmie mi to jakiś tydzień. Potem pasta tempo i kanały wydechowe będą się lśnić jak lusterko. Ssące kanały tylko wygładze papierem 80 i poprawie 240.

: czw sty 13, 2005 02:58
autor: MAREK 74
jak składałem swój 1.8 to w zaworach mogłeś się przejrzeć i uczesać :)
tłoki też polerowałem komore przejechałem papierem bo czas mnie gonił
kanały polerowane wodnym

: czw sty 13, 2005 12:16
autor: TAZ
Ssące przejechałem tylko papierem 220, a ssące już jade 220. Potem 400 i wodny 600. Reszta to już pasta i filc.