Trochim pisze:jakie są plusy hydraulicznego w stosunku do linkowego sterowania?
mam jeszcze pytanie jak wygląda przeróbka sterowania hydraulicznego na takie na linkę?
ja miałem na linke ale ze względu na słabośc wykonania skrzyń 020 (na linkę) i tanio kupioną skrzynie 02A (hydraulika) i nadzieję ze te bna hydraulice sa mocniejsze zmieniłem na hydraulike
co potrzeba do zmiany na hydrauliczne sprzęgło, zakładam ze montujesz skrzynie taką jak w g60, passat:
Linki zmiany biegów (wodziki wywalamy)
Pedał sprzęgła + pompka sprzęgła,
Jeszcze seria na linke
tak juz po zamontowaniu zestawu pedałów z Corrado VR6
ramka pod pompke sprzęgła i serwo
inny zbiorniczek płynu hamulcowego z wyjsciem na pompke sprzęgła
Siłownik sprzęgła. montujemy, zalewamy płym i jazda
a co do uzytkowania to fajnie sie zsmiga, lekko sprzeglo chodzi biegi ładnie tez
ale na wodzikach jakos to zywiej chodzilo, szybciej biegi wchodziły, moze bardziej twardo ale jakos tak pewniej.
takie moje odczucia.
no i skok lewarka jak w MPKu, cza shiftera montowac jakiegoś
generalnie jest fajnie