Strona 1 z 1
16v w corrado G60
: sob maja 28, 2011 11:10
autor: urwis2
witam koledzy powiedzcie mi co zrobiłem zle lub muszę jeszcze zrobić w swoim corrado żeby było wszystko ok było PG wstawiłem KR zmieniłem mu cały kolektor ssący na ABF z całą kompletną listwą wtryskową wpiełem w to czujnik ciśnienia który był w PG wałki rozrządu też od abf COPOT w dolocie na 550 ohm czujnik niebieski temp płynu nowy od PG kolektor wydechowy też ABF lekki wydech 2,5 cala kwas dolot też kwas 73mm zakończony stożkiem przewód od map sensora 1M wpięty w miejsce przewodu serwa bo korek ma serwo elektryczne i moim zdaniem szału nie robi co fakt skrzynia za długa
co wy na to co jest źle ?
16v w corrado G60
: pn maja 30, 2011 08:35
autor: tovdi1
na początku to wstaw przecinki, bo 108 słów w jednym zdaniu to tak trochę nie zrozumiale, przynajmniej dla większości osób
16v w corrado G60
: pn maja 30, 2011 16:07
autor: bugalon
Ciekawe jakim cudem krańcówki kolega podłączył przy kolektorze z ABFa
Z czego w ogole jest przepustnica?
16v w corrado G60
: czw cze 16, 2011 21:34
autor: urwis2
Cały ssący jest od abf wraz z przepustnicą , sory za brak przecinków odwieczny problem
dawke paliwa patrząc na sondzie ma 0.92 na wolnych obr. na wysokich to samo ,nie wiem o co tu chodzi ,dlatego jak narazie wstawiłem lpg na blosie i jezdzi lepiej jak na benzynie
pytanko czy copot powinien zmieniać oporność przy dodaniu gazu , czy mieć stałą ustawioną przezemnie wartość ? zapomniałem jeszcze jedno
na lpg leci lepiej bo zginął problem odcięcia przy 6tys, mogę teraz go kręcić ile trzeba, wtedy gdy zaczynał żyć to go odcinało, ale pozostaje problem skrzyni biegów która została z g60 jaką polecacie do 16v? dodam że jeżdże na krótkich odcinkach