Strona 1 z 2
obniżenie - problem
: sob mar 11, 2006 23:19
autor: Grald
Moje białe Mk2 zostało obniżone o 60mm z tym, że przy rozmiarze opom 195/55 R15 trą o błotnik

- przy większych dziurach - w błotniku i oponach są widoczne cięcia. Założyłem bałwanka i dało to niewiele - wręcz niezauważalne efekty. Jeżeli macie jakieś koncepcje wyłączając rozmiar kół - dajcie znac!!!
Dzięki.
: sob mar 11, 2006 23:24
autor: tauka
Rozklepanie rancików. Tez załozyłem sobie -60 ale szybciutko je wywaliłem i założyłem -40. Teraz nadkole jest zaraz nad kołem i zajebis cie wygląda, a nie trze

: sob mar 11, 2006 23:26
autor: Fox_00
tauka pisze:Rozklepanie rancików. Tez załozyłem sobie -60 ale szybciutko je wywaliłem i założyłem -40. Teraz nadkole jest zaraz nad kołem i zajebis cie wygląda, a nie trze

jedynie rozklepać ranty tak jak kolega mówi
: sob mar 11, 2006 23:33
autor: zbyszegk
55 to troche za duży profil jak na 15 calową felgę a przy obniżeniu o -60 mm musi obcierać...
: sob mar 11, 2006 23:35
autor: Fox_00
a może ktoś się orientuje:
mam oponki 195/60 14" i chciałem obnizyć o 60 mm,
będzie trzeć jak koledze czy bez problemu będzie ?
: sob mar 11, 2006 23:37
autor: tauka
Fox_00 pisze:a może ktoś się orientuje:
mam oponki 195/60 14" i chciałem obnizyć o 60 mm,
będzie trzeć jak koledze czy bez problemu będzie ?
Ja miałem załozone 185/60/14 i tarło. Jak chcesz to mam do sprzedania sprngi obnizające o 60 mm . FK. Dajesz 50 PLN i sa twoje:)
[ Dodano: Sob Mar 11, 2006 22:39 ]
Znaczy na skrecie tarło jak był jakis lekki wybuj na droce w postacji delkiatne krawęznika na wjazdach na stację, albo przy hamowaniu na skręconych kołach. Na prostej nie było problemu

: sob mar 11, 2006 23:40
autor: Fox_00
tauka pisze:Fox_00 pisze:a może ktoś się orientuje:
mam oponki 195/60 14" i chciałem obnizyć o 60 mm,
będzie trzeć jak koledze czy bez problemu będzie ?
Ja miałem załozone 185/60/14 i tarło. Jak chcesz to mam do sprzedania sprngi obnizające o 60 mm . FK. Dajesz 50 PLN i sa twoje:)
[ Dodano: Sob Mar 11, 2006 22:39 ]
Znaczy na skrecie tarło jak był jakis lekki wybuj na droce w postacji delkiatne krawęznika na wjazdach na stację, albo przy hamowaniu na skręconych kołach. Na prostej nie było problemu

ale to są same sprężyny ??
: sob mar 11, 2006 23:44
autor: tauka
Fox_00 pisze:ale to są same sprężyny ??
Niop. Amorki od tych spręzyn u mnie w aucie siedzą ze sprężynkami weiteca

: sob mar 11, 2006 23:46
autor: Fox_00
tauka pisze:Fox_00 pisze:ale to są same sprężyny ??
Niop. Amorki od tych spręzyn u mnie w aucie siedzą ze sprężynkami weiteca

A to ja nie chce :/
cały komplecik potrzebuję

i to najlepiej gwint
a wie ktoś czy dużo trzeba wyklepać żeby na -60 nic nie tarło na wybojach, zakrętach itp ?
: ndz mar 12, 2006 03:03
autor: Apsik
najlepiej daj 195/45R15 i po kłopocie będzie, ewentualnie zaklep te ranty na błotikach
: ndz mar 12, 2006 13:28
autor: XenO
Zawsze sie tak poszerza nadkole aby koła na których jezdzisz nie tarły w zadnym momencie.Ciezko tak ocenic ile ale ludzie którzy rozklepuja ranty napewno dadza sobie z tym rade.A jak niechcesz ruszac rantów to poprostu musisz pokombinowac z oponami czyli ich profilem bo on tu jest najwazniejszy

: ndz mar 12, 2006 14:33
autor: Fox_00
moje autko i tak do końca marca będzie stało u blacharza, o ile nie dłużej, więc mu powiem zeby jeszcze ranty mi poszerzył przy okazji

: pn mar 13, 2006 09:18
autor: Grald
Jak założę 195/45 r15 to plomby mi powypadają - co ty stary przy naszych nawierzchniach to solucja dla masochistów

- bede musiał ranty wyklepać - ale nie wiecie o ile je odgiąć?
[ Dodano: Wto Mar 14, 2006 11:11 am ]
najlepiej daj 195/45R15 i po kłopocie będzie, ewentualnie zaklep te ranty na błotikach
stary jak ja bym założył taki rozmiar to musiałbym odłożyć na dentystę
: sob mar 18, 2006 18:41
autor: zimack
No ja mam obniżone o 60/45 mm, i oponki 195/50/15 i z tyłu jak siądą z 2 osoby to trze mi na dziurach

:(:(. Ale po tym jak wpadłem w poslizg i teraz musze tylny bok dac do klepania i malowania, to przy okazji powiem, zeby mi z tymi rantami cos zrobił
