Strona 1 z 1

Podkręcenie JP

: pt kwie 22, 2011 22:45
autor: diesel171
Witam
Posiadam silnik JP i chciałbym go podkręcić. Pewnie zaproponujecie mi swap ale nie chce ponieważ przy silniku zostały wymienione tłoki na większe i planowana głowica. Dlatego szkoda mi go wymieniać, Co można by było przy nim pomodzić?
Pozdrawim
diesel171

Podkręcenie JP

: pt kwie 22, 2011 23:17
autor: J.B.S.
Zamontować turbinę.A wtedy mody jak przy TD.Bo tak to nie za bardzo widzę jakieś sensowne rozwiazanie. :helm:

Podkręcenie JP

: pt kwie 22, 2011 23:35
autor: diesel171
Turbo turbo... poprzez turbo idzie nieźle zwiększyć moc ale wiadomo także ze JP nie mają natrysku oleju na denko tłoka. i wiąże się to z skrócona żywotnością silnika.

Podkręcenie JP

: sob kwie 23, 2011 00:47
autor: J.B.S.
No jak podkręcisz SB to tez wiąże się z jego skróconą żywotnością.Poza tym jak używasz z głową to nie ma wielkiego strachu że sie coś szybko rozleci.
A zwiększyć mocy za bardzo nie ma jak w JP tzn. zwiększyć można dawkę trochę i chyba w zasadzie tyle.Ale szału nie będzie.
,

Podkręcenie JP

: sob kwie 23, 2011 10:39
autor: diesel171
A po zwiększeniu pompy paliwa oraz wtrysków na większe zdaje mi się że będzie za mało powietrza w mieszance spalania, czy się mylę? a zakładając turbo to będę musial głowice przerabiać tak?

Podkręcenie JP

: sob kwie 23, 2011 13:05
autor: Semian
poczytaj tematy a pozniej zakladaj swoj , zalozenie turbo , pompa od td z grzybem inna miska ze splywem oleju i kolektory , w bloku nie ma natrysku na denko tloka , moim zdaniem lepiej kupic td , przekladka mega prosta , wszystko pasuje

Podkręcenie JP

: sob kwie 23, 2011 16:28
autor: diesel171
Semianek, Jak zawarłem w pierwszym poście wyraźnie napisałem dlaczego nie chce zmieniać silnika.

Podkręcenie JP

: pn kwie 25, 2011 19:02
autor: diesel171
A gdyby kupic silnik JR lub SB i przełożyc części do JP zostawiając dół? oczywiście zrobiłbym natrysk na denko tłoka. Ma to sens?

Re: Podkręcenie JP

: pn kwie 25, 2011 21:28
autor: VWPABLO
Temat był już poruszany - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891040#3891040" onclick="window.open(this.href);return false;

Podkręcenie JP

: wt kwie 26, 2011 18:43
autor: diesel171
VWPABLO, dzięki za link. A co myślicie o budowie silnika jak wyżej napisałem?

Podkręcenie JP

: wt kwie 26, 2011 19:11
autor: Viriss
diesel171, Do natrysku potrzebujesz inne tłoki i blok. Podobno w bloku od JP są zaślepione kanały olejowe. Z JP może zostać głowica.

Podkręcenie JP

: wt kwie 26, 2011 20:48
autor: diesel171
Jeszcze jedno pytanie. czy wszystkie silniki diesla miały ten sam wymiar nominalny tłoków? Bo poprzedni właściciel wstawił większe tłoki, oraz szlifował na większy wymiar cylindry.

Podkręcenie JP

: wt kwie 26, 2011 21:22
autor: Viriss
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk2/" onclick="window.open(this.href);return false;

Podkręcenie JP

: wt kwie 26, 2011 21:39
autor: diesel171
To musiałbym sprawdzic czy tłoki mają otwory pod chłodzenie czy nie.