Witam
Tak czytam i czytam odnośnie Mikody i nie zgodzę się z żadnym z Was.
Użytkuje te heble od roku czasu, mam założone z przodu tarcze 239x20 wentylowane i nawiercane i tył również wiercony i cięty. Do tego założyłem klocki TRW i zalałem wszystko płynem od Mercedesa który leje się do AMG. Pod maską lata diesel tak więc morda do najlżejszych nie należy i ten setup przez 50 kkm naprawdę robi robotę. Fakt, nie sprawdzałem Zimmermanów ale porównania do seryjnego układu nie ma żadnego. Układ został nie raz przećwiczony częstymi hamowaniami podczas upału i nie miałem do niego zastrzeżeń.
sławko11, co do Twoich postów:
400 zł za pompę do MK II
to chyba będzie złotem oblana. Nowa pompa firmy ATE do Golfa GTI z tłoczkiem 22,4 mm to koszt w Inter Cars bez żadnych zniżek coś ponad 3 stówki a do "normalnego" golfa to już idzie jakiś zamiennik za 9 dych kupić.
Co do samego swapa przodu to posłuchaj kolegi
maniek8855 i kup całe kopyta bo jak się zabierzesz za remont przodu do daje se łapę uciąć że będziesz rzucał jobami
i usadzisz auto na kilka dni. Za ten genialny patent z prowadzeniami zacisków na śrubach z łbem imbusowym niech jakiegoś Hansa szlag trafi. Odkręcenie tego nie rzadko graniczy z cudem bo albo się łepek obrobi, albo śruba się w kopycie ukręci i masz wesoło.
Co do przewodów w oplocie. Sprawa fajna ale cena ~500 PLN za komplet nie markowych przewodów mnie ciut przeraziła i moim zdaniem jest to trochę zbędna sprawa do zastosowań cywilnych, jeżeli źle myślę to proszę o poprawienie.
Co do płynu który masz w zbiorniczku...przemilczę. DO WYMIANY i to czym prędzej.
Jeżeli idzie o pompę a właściwie regenerację. Temat śliski- dlaczego? A no dla tego że nie masz bladego pojęcia co z tą pompą się dzieje w środku. Kupisz zestaw gumek do regeneracji wyjmiesz pompę rozbierzesz i się okaże że masz na tłoczku lub cylindrze rysę i dowiedzenia koniec imprezy straciłeś jakiś 50 zeta na "gumki" (bez skojarzeń proszę
) a mimo to musisz szukać pompy.
Co Ci mogę jeszcze doradzić to zastanów się w którą stronę chcesz iść z modyfikacjami auta bo może większy sens jest teraz przepłukać układ z tego syfu co masz nalać nowego płynu i póki co jeździć i zbierać sobie graty do zrobienia konkretnego swapa i za jednym podejściem bo będziesz się z tym bawił i bawił. Wiem co mówię bo mam to za sobą odwiedź mój temat.
Pozdrawiam,
finch