Strona 1 z 3
Zawieszenie sportowe
: czw mar 02, 2006 01:12
autor: Ralfii_VR
Co o tym sadzicie?
Warte ceny , zna ktos ta firme ?
KLIK
: czw mar 02, 2006 02:49
autor: Apsik
"Bez-firmówka" - po 149Euro na ebay.de
Wolałbym zainwestować 179Euro w komplet Supersporta
!!!-KLIK-!!!
pzdr
: czw mar 02, 2006 10:52
autor: Ralfii_VR
Apsik pisze:"Bez-firmówka" - po 149Euro na ebay.de
Wolałbym zainwestować 179Euro w komplet Supersporta
!!!-KLIK-!!!
pzdr
akurat te z linku do vra nie podejda
ale czy beda ok, ja golfem jezdze malo, tylko wiosna-lato, moze robie rocznie 6tys km
po torze nie jezdze, wiec nie chce za duzo wyrzucac kasy, dlatego szukam rozwiazania kompromisowego.
: czw mar 02, 2006 22:17
autor: kubek609
czesc polecam tobie [ skoro malo jezdzisz ] zawieszenie uzywane w dobrym stanie lub z pewnego zrodla pamietaj tylko firmówki
: pt mar 03, 2006 09:38
autor: martii
jakos mi podchodza troche jak cos w stylu RACELAND
kumpel zapakowal cos takiego do CIVa samochod ladnie osiadl ale bylo bardziej miekkie niz moja seria po 9 latach, ze sportowym zawieszeniem mialo tylko wspolna nazwe na kartonie "sport"
najlepiej byloby znalezc kogos kto to wlozyl do swojego
: pt mar 03, 2006 19:54
autor: sas_gti
takie zawieszki padają jak muchy na naszych drogach....
6 tys km rocznie to akurat je w rok zajeździsz
: pt mar 03, 2006 20:01
autor: Apsik
Dlatego polecam Supersporta
: pt mar 03, 2006 21:21
autor: gulba
Z miesiąc temu takie zawieszenie wywaliłem w śmietnik zostały tylko spręzyny, amorki miały rok(wywałiło cały olej) i to jeżdzone 10 miesiecy u helmuta i 2 dwa miesiące w kraju nad wisłą.
TYLKO FIRMOWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super to one są ale z nazwy.
: pt mar 03, 2006 21:27
autor: sas_gti
ja SUPERSPORTA uważam raczej za niemarkowe, takie z niższej półki (ale nie najniższej)
gulba, czy ty mówisz o supersporcie? jesli tak to zgodze sie z Toba! pozdro
u mnie też leży jeden komplet "wysranych" super supersportów, nadają sie jeszcze tylko springi
: sob mar 04, 2006 13:44
autor: annetka
Zawieszenie to taka część samochdu, która może pozbawić Cie życia więc tak jak piszą koledzy kup firmowe, sprawdzone i pewne.
Jeśli chcesz na pon sprawdze Ci ceny kit'ów i gwintów po zniżkach jakimi dysponuje
: sob mar 04, 2006 14:22
autor: sas_gti
annetka, to moze powiesz na razie do jakich kitów masz dojscie? (jakie firmy?)
: sob mar 04, 2006 16:12
autor: Apsik
sas_gti pisze:ja SUPERSPORTA uważam raczej za niemarkowe, takie z niższej półki (ale nie najniższej)
gulba, czy ty mówisz o supersporcie? jesli tak to zgodze sie z Toba! pozdro
u mnie też leży jeden komplet "wysranych" super supersportów, nadają sie jeszcze tylko springi
Znajomemu do MK3 włożyli kit Supersporta 60/40 w 2004 (w niemcowni) - jeżdzi dość dużo na trasie Polska - Niemcy. Wliczając jazdę po "betonówce" z średnio załadowanym bagażnikeim. Uważam że zawieszenie dobrze sie sprawuje.
Nie wykluczone że mogą być to odosobnione przypadki kiedy jakieś sie sprawuje, lub jakieś daje ciała już po roku, może różnica serii ... nie wiem. W każdym razie w jego przypadku ... nic sie nie rozciekło i wszystko jest OK wiec oby tak dalej.
Osobiście mam w GT-D kit Koni 40/40 ... jak kupowałem Golfa to w certyfikacie TUV był załączony paragon - data zakupy 2001. Do dziś zawieszenie jest suchutkie.
Każdy z nas ma różne doświadczenia, czasami ich wyniki troche sie różnią, a czasami pokrywają.
PS. Wolałbym dołożyc kilka Euro i kupić kit Supersporta, niż ten najtańszy. Z reguły jest już tak że im więcej $$ tym lepszy towar.
: sob mar 04, 2006 16:35
autor: annetka
sas_gti, np Weitec HR Koni
: sob mar 04, 2006 17:24
autor: sas_gti
annetka, to ja poprosze o cene sprezynek wieteca i HR do dwójeczki, mozesz to sprawdzić po twoich zniżkach? byłbym wdzięczny.pozdrawiam