Strona 1 z 1

podniesienie mocy w 1P syncro

: śr lut 23, 2011 20:19
autor: remekmk2
z tego względu że mam sentyment do mojego silniczka i nie bardzo chcę go swapować chciałbym zapytać co grzebnac w silniczku i okolicach żeby poprawić frajdę z jazdy.
1. o jakiego vw może podejść "ciekawszy" wałek?
2. który ze sterowników z pb czy z 2e będzie lepszy?
3. od czego do tego zestawu ogarnąć przepustnicę i przepływkę?
4. reg ciśnienia paliwa zostawic czy dorobić 3,5-4 bar?
5. co jeszcze można grzebnąc i nie chodzi tu o porting czy nowy wydech bo to oczywiste

podniesienie mocy w 1P syncro

: sob lut 26, 2011 13:11
autor: TAZ
Kupić VEMSA czy innego SA i na tym postawić program do silnika.

podniesienie mocy w 1P syncro

: ndz lut 27, 2011 01:17
autor: remekmk2
widzę że poczucie humoru ci dopisuje:) za tyle kaski to dopieszcze swojego KRa na wyskoi połysk:) ew mogę zdobyć Absolutny Brak Funduszy razem z włożeniem:) myślałem ze jako fachowiec zachowasz się profesjonalnie:)

Re: podniesienie mocy w 1P syncro

: ndz lut 27, 2011 14:04
autor: evolution
kolego "remekmk2" dales dosyc jasne zapytanie z pokaznymi ograniczeniami
remekmk2 pisze:z tego względu że mam sentyment do mojego silniczka i nie bardzo chcę go swapować chciałbym zapytać co grzebnac w silniczku i okolicach żeby poprawić frajdę z jazdy.
na ktore kolega TAZ zachowujac sie jak najbardziej profesjonalnie zaproponowal ci to:
TAZ pisze:Kupić VEMSA czy innego SA i na tym postawić program do silnika.
. a ty wywalasz do niego z takim lewym tekstem??
remekmk2 pisze:widzę że poczucie humoru ci dopisuje:) za tyle kaski to dopieszcze swojego KRa na wyskoi połysk:) ew mogę zdobyć Absolutny Brak Funduszy razem z włożeniem:) myślałem ze jako fachowiec zachowasz się profesjonalnie:)
po pierwsze od kiedy modzenie silnika na poziomie jest tanie.
po drugie jesli masz KR to po co modzic 1P...aaa zapomnialem swapowac nie chesz...(za drogo??)
abf.. no to linijke wyzej rozwialismy watpliwosci
wszytskie punkty o modzeniu z twojego pierwszego postu
1. o jakiego vw może podejść "ciekawszy" wałek?
2. który ze sterowników z pb czy z 2e będzie lepszy?
3. od czego do tego zestawu ogarnąć przepustnicę i przepływkę?
4. reg ciśnienia paliwa zostawic czy dorobić 3,5-4 bar?
5. co jeszcze można grzebnąc i nie chodzi tu o porting czy nowy wydech bo to oczywiste
[/quote] sa drozsze od VEMSA zarowno razem jak i osobno, tyle ze nie dadza ci mocy jesli nie ogarniesz dobrze sterowania, wiec VEMS jest niezbedny lub strojenie wolnossaka na dobrym ecu
reasumujac.. nie stac ciena modzenie fury jak i na mile odpowiedzi do ogarnietych i pomagajacych ci ludzi to wystaw swojego golfa http://www.allegro.pl a nie obrazaj sie ze ktos ci zaproponowal dobre wydanie kilku zlotowek

podniesienie mocy w 1P syncro

: ndz lut 27, 2011 15:01
autor: remekmk2
jeśli chodzi o swap kr do syncro to nie to nie widzę przeszkód:)(robiłem już digi do tego silnika) bo co to za problem podpiąć digi do kr??? zwłaszcza jak seryjnie masz digi żaden problem. nikt nie powiedział że nie stać mnie na swap tylko ja tego nie chcę(ciężkie do zrozumienia?). chcę poprawić troszkę działanie i elastykę silnika 1P :) chcę tylko uzyskać odpowiedzi na pytania z pkt 1-4 (strojenie ecu też zaliczam do rzeczy oczywistych i miałem na myśli wałek seryjny bo nie wiem czy podejdzie od pf/pb/2e).

reasumująć jeśli któryś z kolegów(TAZ,evolution) poczuł się urażony to w ramach przeprosin zapraszam do wwy na bro:)
"wystaw swojego golfa http://www.allegro.pl" onclick="window.open(this.href);return false; a nie obrazaj sie ze ktos ci zaproponowal dobre wydanie kilku zlotowek"- mojego maleństwa za nic w siwiecie nie wystawię a po drugie się nie obraziłem na TAZa bo za co???