Strona 1 z 1

Wyniki po modach,dlaczego tak?

: czw lut 03, 2011 00:40
autor: marcoo85
Witam... Zastanawiam sie od pewnego czasu nad zmiana swojedo Kr'a na abf'a ale nie moge sie zdecydowac... jedni pisza ze kr to lepsza jednosta wystarczy zalozyc digi 1 walki od abf'a dostroic i o to jest nalepsza konstrukcja ktora doje w wiekszosci wypadkow ok 170km... hmmmm... to dlaczego seryjny abf z tymi swoimi walkami i digi 1 ma "tylko" ok 150 km??? skad ta roznica??? w takim wypadku wole przerobic kr'a i miec nawet te ok 160 km niz kupowac abf'a i pozniej jeszcze sportowe walki zeby uzyskac te przyrosty do 170 km... wyjasni to ktos? pozdrawiam!

Wyniki po modach,dlaczego tak?

: czw lut 03, 2011 00:58
autor: bugalon
Nie ma szans na 170 koni z KRki na samych walkach z ABFa i po programie, zapomnij o tym. Jak zrobisz 155 koni to będzie wszystko (a nawet tyle sie pewnie nie da). Natomiast z ABFa po programie spokojnie zrobisz ponad 160 (samym programem).

Generalnie najbardziej wydajny będzie zestaw dół ABF, głowica KR, wałki ABF, elektronika ABF. ABF jest silnikiem o lepszym potencjale do robienia N/A. Do turbienia bym zdecydowanie wybrał KRa ze względu na dużą dostępność gratów do zaturbienia pasujących z audi S2.

Gdybym mial sprawnego w 100% KRa, który by nie bral oleju to bym zalozyl walki z ABFa, zamontował Digi 1, przestroił i cieszył się super sprzętem. Wyjdzie taniej niż swap na ABFa o niewiadomym stanie i niewiadomym pochodzeniu.

Re: Wyniki po modach,dlaczego tak?

: czw lut 03, 2011 01:28
autor: marcoo85
Dzieki za konkretna odpowiedz!! A co to jest to np... http://otomoto.pl/volkswagen-golf-gti-1 ... 10631.html" onclick="window.open(this.href);return false; czyli rozumiem ze z kr'a w tym wypadku zostaly tylko tloki wal i korbowody tak?? i z kad te 168km skoro to nadal kr??

hmmm... moj kr kreci sie pieknie! ciagnie do samotkiego konca i im blizej niego tym bardziej wciska... odziwo jest bez odcinki chyba bo osiaga totalny max obrotow czyli 8000tys i jak pisalem wcale nie zwalnia do tego momentu... niestety bieze ciutke oleju... tzn nie wiem dokladnie bo od niedawna troche poci sie przez korek przy ostrej jezdzie... wiec nie wiem czy ten olej zjada czy *#cenzura#* gora... tak czy siak koszty "remontu" kr chyba nie beda jakies kolosalne mysle... jesli przekrocza rozsadna granice to kupie wtedy abf'a jesli nie to zostane przy kr i przy okazji remontu wymienie walki i zaloze digi... lub dam komus do zalozenia... heh sam raczej nie ogarne tego...

ps.zalewam go olejem 10/40 wiec moze zmiana na mineralny zlikwiduje problem polykania oleju... mysle ze przy przebiegu 230 tys wypadalo by juz zalac mineralka... choc tragedii nie ma jeszcze... hehe

Wyniki po modach,dlaczego tak?

: czw lut 03, 2011 11:52
autor: bugalon
to co gosciu w allegro dał w opisie to nic innego jak ABF na digim 1. Wnik możliwy do zrobienia samym softem aczkolwiek bardzo trudny do uzyskania. Poza tym nie wierz w moce ktore sprzedający podają na allegro. W większości przypadków nie mają pojęcia o czym piszą.

Re: Wyniki po modach,dlaczego tak?

: czw lut 03, 2011 12:33
autor: marcoo85
hmmm... wiec trzeba dokldanie przyjrzec sie swojej jednostce... zorientowac sie jak co w cenie remontu no i... heh mysle ze jak bede mial remontowac to odrazu nastawiam sie na abf'a... nawet jesli remont nie bedzie konieczny to tez chyba nastawie sie na abf'a... na allegro jest troche tego czasami nawet pojawiaja sie jakies konkretne oferty wiec... tak bedzie prosciej... kolego bugalon jak dodac ci punkcik za rozjasnienie tematu bo nie bardzo tu widze gdzie to sie klika heh