Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4
: czw sty 27, 2011 00:07
Witam,
Jak większość (albo prawie każdy) mam problem z tylnymi zaciskami w golfie MK II. Znajomy mechanik powiedział że najlepszą opcją wcale nie są te od MK IV tylko klasyczne żeliwne montowane w paskach B4 i końcowym wypuście B3 (oś ręcznego prostopadła do tarczy hamulcowej). Udało mi się okazyjnie kupić zaciski od B4 i teraz zaczynam się zastanawiać jak ogarnąć całą przeróbkę. Patrzyłem w etce jarzma wyglądają niemal identycznie, z resztą jak kojarzę z remontu tylnej belki to faktycznie tak jest. Klocki rzekomo mają pasować (i tu jest pytanie nr 1 - czy na pewno), natomiast zastanawiam się nad linkami czy będą pasowały. Passat ma na bank inne rozwiązanie przy dźwigni ręcznego. I to jest właśnie pytanie nr 2.
Ktoś już takiego moda robił czy będę pionierem?
Dzięki za odpowiedzi,
finch
Jak większość (albo prawie każdy) mam problem z tylnymi zaciskami w golfie MK II. Znajomy mechanik powiedział że najlepszą opcją wcale nie są te od MK IV tylko klasyczne żeliwne montowane w paskach B4 i końcowym wypuście B3 (oś ręcznego prostopadła do tarczy hamulcowej). Udało mi się okazyjnie kupić zaciski od B4 i teraz zaczynam się zastanawiać jak ogarnąć całą przeróbkę. Patrzyłem w etce jarzma wyglądają niemal identycznie, z resztą jak kojarzę z remontu tylnej belki to faktycznie tak jest. Klocki rzekomo mają pasować (i tu jest pytanie nr 1 - czy na pewno), natomiast zastanawiam się nad linkami czy będą pasowały. Passat ma na bank inne rozwiązanie przy dźwigni ręcznego. I to jest właśnie pytanie nr 2.
Ktoś już takiego moda robił czy będę pionierem?
Dzięki za odpowiedzi,
finch