Strona 1 z 1

ABT i ABK

: ndz sty 09, 2011 17:46
autor: maniu_f
VWitam wszystkich forumowiczow
Mam takie pytanko zwiazane z tymi silnikami ABT(90) i ABK(115) a mianowicie czym tak dokladnie one sie roznia?Cz tylko wtryskiem czy jest jeszcze cos?
Czy da rade zrobic z 90 km 115 tylko przez wymiane wtrysku z ABK do ABT?No i czy wszystko bedzie pasowalo i jak to bedzie jeszcze zgrywalo z instalacja gazowa?Panowie podpowiedzcie cos.Z gory VWielkie dzieki.

ABT i ABK

: ndz sty 09, 2011 21:43
autor: evolution
abk to odpowiednik 2e a abt jest na monowtrysku, wiec musisz zmienic i glowice:)

ABT i ABK

: ndz sty 09, 2011 22:29
autor: maniu_f
a to lipa myslalem ze obedzie sie bez wiekszych kaplikacji a poza wymiana glowicy trzeba bedzie jeszcze cos zrobic?I rozumiem ze taka glowica z 2e tez podejdzie?

ABT i ABK

: ndz sty 09, 2011 22:42
autor: maniu_f
a nie daloby rady jakos przerobic glowicy z ABT tak zeby osiagnac podobny efekt jak na glowicy z ABK?

ABT i ABK

: ndz sty 09, 2011 22:51
autor: maniu_f
i jeszcze jedno czy walek w ABT i ABK jest taki sam?czy gdybym zmienial glowice to razem z walkiem?

ABT i ABK

: pn sty 10, 2011 00:19
autor: konradzik81
nie pisz posta pod postem to po pierwsze bo moderator nie spi...
tak jak juz wczesniej evo napisal roznica jest w czapce, osprzecie...
jednym slowem nieoplacalna rzezba
zreszta wszystko jest na forum wystarczy poszukac

ABT i ABK

: pn sty 10, 2011 10:53
autor: maniu_f
ok dzieki za porade