Strona 1 z 1

Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.

: pt sty 07, 2011 01:30
autor: fck44
Witam!

Posiadam przod od mk3 gti 280mm i tyl od mk4 czyli wieksze tloczki niz w serii. Oczywiscie pompa nie daje rady i pedal mam w podlodze. Slyszalem, ze aby uniknac takiego efektu potrzebna jest pompa od t4 ktora pasuje p&p i teraz pytanie:
od jakiej wersji silnikowej?
Czy moze byc z T4'ki z ABS'em (u mnie go nie ma). Pytam bo wiekszosc pomp jest wlasnie z samochodow z absem i w lepszym stanie.
Co z serwem? zostaje seria czy zmieniac na jakies inne?

Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam Michał:)

Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.

: sob sty 08, 2011 12:31
autor: marcinas1983
fck44 pisze:Czy moze byc z T4'ki z ABS'em (u mnie go nie ma)
nie nie może być... pompa do ABS'u ma dwa wyjścia na rurki a ta bez ma 4
fck44 pisze:Co z serwem? zostaje seria czy zmieniac na jakies inne?
pompa pasuje pod serwo bez problemu, jeśli masz jakieś małe serwo to można wymienić na większe od mk2.
Ja mam pompę hamulcową największą jaka w t4 była a jest to 25.4mm, przez to pedał poszedł znacznie do góry i jest twardszy, ale mam na tyle zaciski z mk2, a te z mk4 są jeszcze większe...

Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.

: sob sty 08, 2011 18:55
autor: fck44
a w jakiej wersji silnikowej wystepuje pompa 25.4 mm?

Miejmy nadzieje, ze chociaz troche poprawi sie hamowanie..

Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.

: sob sty 08, 2011 19:28
autor: marcinas1983
2.5tdi 4x4 a mam podobny setup hamulców jak u Ciebie, czyli 280mm na przodzie a na tyle tarcze, ale z zaciskami od mk2. Nową pompę kupiłem w Inter Cars'ie za niecałe 300zł.

Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.

: śr cze 06, 2012 11:16
autor: gibon.vw
a czy pompa razem z serwem podejdzie do mk2?

Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.

: śr cze 06, 2012 12:44
autor: bugalon
Z serwem to nie wiem, ale bez serwa podchodzi bez problemu. Tylko trzeba uważać, bo są dwie pompy w transporterze bez abs. Jedna jest 22mm a druga jest 25mm. Oczywiscie nie warto brać tej 22mm, bo taka seryjnie siedziala w golfie mk2 g60 i jest dostępna w sklepach za 120 złotych nówka.

Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.

: czw cze 07, 2012 22:28
autor: marcinas1983
A ja napiszę coś od siebie... jak dla mnie nie warto brać tej największej od T4... jeździłem jakiś czas na niej i dopiero po przejściu na 22mm poczułem co to hamulec. Wcześniej na tej z T4 25.4mm miałem hamulce takie jakbym nie miał w ogóle ich wspomagania. Pedał twardy jak kamień a i hamowanie kiepskie. Przypuszczalnie pompa z T4 25.4mm jest za "duża" do seryjnego większego serwa z mk2. Do tej pompy z T4 pewnie potrzebne by było bi serwo z T4 żeby to jakoś znośnie hamowało, albo zaciski 2 tłoczkowe na przód :grin: .

Re: Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.

: sob cze 09, 2012 08:29
autor: Borys
marcinas1983 pisze:A ja napiszę coś od siebie... jak dla mnie nie warto brać tej największej od T4... jeździłem jakiś czas na niej i dopiero po przejściu na 22mm poczułem co to hamulec. Wcześniej na tej z T4 25.4mm miałem hamulce takie jakbym nie miał w ogóle ich wspomagania. Pedał twardy jak kamień a i hamowanie kiepskie. Przypuszczalnie pompa z T4 25.4mm jest za "duża" do seryjnego większego serwa z mk2. Do tej pompy z T4 pewnie potrzebne by było bi serwo z T4 żeby to jakoś znośnie hamowało, albo zaciski 2 tłoczkowe na przód :grin: .


Ja mam u siebie pompe hamulcowa z audi v8 (25,4) która jest z dwoma wyjsciami, tył seria przód, 288 z MKIV hamuje rewelacyjnie. Serwo seryjne z G60

Pompa od T4 w mk2 po modyfikacji hamulcow.

: sob cze 09, 2012 09:48
autor: bugalon
U mojego brata w jetcie mk2 1.8T jest pompa 22 (nowa) hebel dokładnie taki sam jak u Borysa (zaciski wszystkie 4 z golfa mk4) i pompa 22mm jest za slaba. Pedał idzie w podłogę i łapie cisnienie dopiero po 2 nadepnięciu.