Strona 1 z 1

Jaka uszczelka pod głowice do 1.8 AAM ?

: sob sty 01, 2011 20:19
autor: Y@RO
Mam pytanko. Zakladam do swojego AAM glowice z silnika ADY i zastanawiam sie jaka uszczelke pod glowica zastosowac, czy do 1,8 czy do 2.0 ADY. Do 2.0 jest grubsza. Nie piszcie mi ze glowica nie bedzie pasowac bo sa wieksze otwory dolotowe itd ... pytam konkretnie o uszczelke.

Jaka uszczelka pod głowice do 1.8 AAM ?

: sob sty 01, 2011 20:33
autor: WOLF899
zastosujesz ciensza to zmniejszysz komore spalania = wiecej mocy, jezeli zwiekszasz moc to pomysl nad mociejsza uszczelka coby jej nie wydmuchalo moze z 1.8 PG tyle ze koszt za duzy. albo porownaj z uszczelka 2E jest ciensza.

Jaka uszczelka pod głowice do 1.8 AAM ?

: sob sty 01, 2011 20:45
autor: Y@RO
uszczelka z 2E czy ADY jest taka sama, a do 1,8 ABS/AAM jest ciensza od 2.0. Tylko tak jak mowie ze ja mam 1.8 silnik z tym ze glowice chce z 2.0 i dlatego pytam jaka uszczelke zalozyc. Mocy nie mam zamairu podnosic, no chyba ze sama glowica coś da, bo widze ze sa zawory wieksze niz w 1.8.

Jaka uszczelka pod głowice do 1.8 AAM ?

: sob sty 01, 2011 21:56
autor: WOLF899
zaloz z 1.8

Jaka uszczelka pod głowice do 1.8 AAM ?

: ndz sty 02, 2011 00:16
autor: Y@RO
dzieki.

a teraz inne pytanie. czy jesli zawory sa wieksze w glowicy 2.0 od glowicy 1.8 to da to coś ?

Jaka uszczelka pod głowice do 1.8 AAM ?

: ndz sty 02, 2011 00:32
autor: WOLF899
duzo. szybsze napelnianie i oproznianie komory spalania. czyli wiecej koni lepszy moment. itp itd. dasz jeszcze ciensza uszczelke to urosnie ci pare kucy. tylko sprawdz dobrze zeby zawory nie podparly tlokow. po zlozeniu silnika i ustawieniu rozrzadu przekrec go na sucho co by nie bylo niespodzianki.