Strona 1 z 1

Mk2 GX swap na BP-co z resztą gratów ?

: sob gru 25, 2010 15:01
autor: Bukowina_driver
Witam Posiadam nieszczęsnego GX i chce zalożyc PB(mam goly słupek) na oko wszystko wyglada podobnie-a wrecz identycznie..
wiem ze wydech jest inny-ale nie wiem co z resztą
czy moge zostawic pompe paliwa
-rozdzielacz paliwa i przepustnice i moje wtryskiwacze?
wiem ze na bank odpali to na moich gratach-ale pytam obieganych w temacie ile trace na mocy..

drugie pytanie czym roznia sie rozdzielacze paliwa od gx,pg czy identycznie wygladajacych z 16v(czy jest tam moze jakis tloczek jak w pompie wtryskowej diesla??

Mk2 GX swap na BP-co z resztą gratów ?

: sob gru 25, 2010 16:55
autor: stonebridge69
Bukowina_driver, chyba PB,a nie BP?

Mk2 GX swap na BP-co z resztą gratów ?

: sob gru 25, 2010 19:34
autor: jeryk10
Z tego co opisujesz to nie widze zadnej modefikacji silnika GX na PB bo i tak chcesz graty zostawic z GX

Re: Mk2 GX swap na BP-co z resztą gratów ?

: ndz gru 26, 2010 08:11
autor: Bukowina_driver
wlasnie pytam ile strace na mocy montujac graty od gx...bo moze warto dokupic osprzet ob pb

Mk2 GX swap na BP-co z resztą gratów ?

: ndz gru 26, 2010 11:40
autor: jeryk10
Zaloz osprzet digfant z PB i po klopocie

Mk2 GX swap na BP-co z resztą gratów ?

: pn gru 27, 2010 18:21
autor: stonebridge69
Bukowina_driver, no tak najlepiej dokup DIGIFANTa 2 od PB.Tylko musisz sie liczyc z wydatkiem.Nikt Ci nie napisze dokladnie ile mocy stracisz chyba,ze ktos robil tak u siebie i nie wiem hamowal auto i ma wykres albo cos. :pub: