Mk2 GX swap na BP-co z resztą gratów ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Bukowina_driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
Kontakt:

Mk2 GX swap na BP-co z resztą gratów ?

Post autor: Bukowina_driver » sob gru 25, 2010 15:01

Witam Posiadam nieszczęsnego GX i chce zalożyc PB(mam goly słupek) na oko wszystko wyglada podobnie-a wrecz identycznie..
wiem ze wydech jest inny-ale nie wiem co z resztą
czy moge zostawic pompe paliwa
-rozdzielacz paliwa i przepustnice i moje wtryskiwacze?
wiem ze na bank odpali to na moich gratach-ale pytam obieganych w temacie ile trace na mocy..

drugie pytanie czym roznia sie rozdzielacze paliwa od gx,pg czy identycznie wygladajacych z 16v(czy jest tam moze jakis tloczek jak w pompie wtryskowej diesla??
Ostatnio zmieniony ndz gru 26, 2010 08:12 przez Bukowina_driver, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Mk2 GX swap na BP-co z resztą gratów ?

Post autor: stonebridge69 » sob gru 25, 2010 16:55

Bukowina_driver, chyba PB,a nie BP?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Mk2 GX swap na BP-co z resztą gratów ?

Post autor: jeryk10 » sob gru 25, 2010 19:34

Z tego co opisujesz to nie widze zadnej modefikacji silnika GX na PB bo i tak chcesz graty zostawic z GX


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Bukowina_driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
Kontakt:

Re: Mk2 GX swap na BP-co z resztą gratów ?

Post autor: Bukowina_driver » ndz gru 26, 2010 08:11

wlasnie pytam ile strace na mocy montujac graty od gx...bo moze warto dokupic osprzet ob pb



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Mk2 GX swap na BP-co z resztą gratów ?

Post autor: jeryk10 » ndz gru 26, 2010 11:40

Zaloz osprzet digfant z PB i po klopocie


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Mk2 GX swap na BP-co z resztą gratów ?

Post autor: stonebridge69 » pn gru 27, 2010 18:21

Bukowina_driver, no tak najlepiej dokup DIGIFANTa 2 od PB.Tylko musisz sie liczyc z wydatkiem.Nikt Ci nie napisze dokladnie ile mocy stracisz chyba,ze ktos robil tak u siebie i nie wiem hamowal auto i ma wykres albo cos. :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości