1.6 AEE turbo uszczelka pod głowica. PYTANIE!
: sob lis 27, 2010 18:12
Witam!
Otóz chyba jestem jedna z nielicznych osbó która posiada 1.6 AEE w turbo co prawda jest to skoda felicja a nie volkswagen ale silnik volkswagenowski wiec sobie pozwolilem tu dołaczyc.
Moje pytanie polega na tym ze:
Ostatnio z koniecznosci juz musialem wymienic uszczelke pod głowica. Okazalo sie ze tam oprócz uszczelki byla jeszcze taka podkladka która pewnie miala na celu odprezyc silnik.
Ze wzgledu na to ze ta podkladka jest ze slabego materialu (miedz) i troche juz pogieta, postanowiłem jej nie wkladac z powrotem. Stopien sprezenia w skodzie to 9.5-1 slyszalem ze w takie sprezenie mozna dmuchac nawet 0.9 bar. niektórzy nawet 1.2 dmuchneli i zyja. U mnie jest 0.4 ale w koncu to tylko skoda. I chcialbym sie dowiedziec. Czy teraz bede musial ustawiac jakos inaczej zapłon i czy oprócz tego ze silnik dostanie dodatkowego sporego kopa to czy jest on juz skazany na dostanie po dupie? ;/
z góry dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Otóz chyba jestem jedna z nielicznych osbó która posiada 1.6 AEE w turbo co prawda jest to skoda felicja a nie volkswagen ale silnik volkswagenowski wiec sobie pozwolilem tu dołaczyc.
Moje pytanie polega na tym ze:
Ostatnio z koniecznosci juz musialem wymienic uszczelke pod głowica. Okazalo sie ze tam oprócz uszczelki byla jeszcze taka podkladka która pewnie miala na celu odprezyc silnik.
Ze wzgledu na to ze ta podkladka jest ze slabego materialu (miedz) i troche juz pogieta, postanowiłem jej nie wkladac z powrotem. Stopien sprezenia w skodzie to 9.5-1 slyszalem ze w takie sprezenie mozna dmuchac nawet 0.9 bar. niektórzy nawet 1.2 dmuchneli i zyja. U mnie jest 0.4 ale w koncu to tylko skoda. I chcialbym sie dowiedziec. Czy teraz bede musial ustawiac jakos inaczej zapłon i czy oprócz tego ze silnik dostanie dodatkowego sporego kopa to czy jest on juz skazany na dostanie po dupie? ;/
z góry dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam