Strona 1 z 1

Swap MK III z 1.4 na 2.0 16v ABF

: śr lis 24, 2010 01:04
autor: Kobrass
kilka pytań :
1.Mocowanie silnika będzie takie samo?
2.Czy skrzynia od tego 1.4 pasowała by do ABF'a?
3. jak jest z instalacja czy trzeba wymienić cala?

Re: Swap MK III z 1.4 na 2.0 16v ABF

: śr lis 24, 2010 20:48
autor: lukaszmut
Kobrass pisze:kilka pytań :
1.Mocowanie silnika będzie takie samo?
2.Czy skrzynia od tego 1.4 pasowała by do ABF'a?
3. jak jest z instalacja czy trzeba wymienić cala?
ad.1 mocowanie jest inne
ad.2 niepodejdzie
ad.3 potrzebujesz wiazki z ABFa

Swap MK III z 1.4 na 2.0 16v ABF

: śr lis 24, 2010 22:46
autor: Kobrass
dużo przeróbek żeby go przykręcić?

może inaczej co bym musiał zrobić ? ;/

Swap MK III z 1.4 na 2.0 16v ABF

: pt lis 26, 2010 00:09
autor: fill89
Kolego jest dużo takich tematów na forum wystarczy poszukać a wszystko się znajdzie. :helm:

Re: Swap MK III z 1.4 na 2.0 16v ABF

: pt lis 26, 2010 23:29
autor: siman20
fill89 pisze:Kolego jest dużo takich tematów na forum wystarczy poszukać a wszystko się znajdzie. :helm:
po co sie wogole wypowiaadasz w tym teemacie skoro nic do niego nie wnosisz skoro kolega zalozyl temat to znaczy ze nie znalaz wystarczajcej odpowiedzi na jego pytania.. wiec skoro nic nie potrawisz doradzic pomoc to przestan pisac takie debilne rady..

Re: Swap MK III z 1.4 na 2.0 16v ABF

: sob lis 27, 2010 11:52
autor: bugalon
Problemów z przełożeniem nie będzie, po prostu będziesz potrzebował kompletu poduszek i łap mocujących z silnika ABF. To wszystko. Acha, pompa z baku też by się zdała, bo ta 1,4 chyba pracuje na niższych cisnieniach niż ta z 2.0

Swap MK III z 1.4 na 2.0 16v ABF

: ndz lis 28, 2010 03:36
autor: Kobrass
dzieki wam ;] gdyby mi ktos mogl jeszcze troszke poradzic bym byl bardzo wdzieczny bo to 1.4 mnie przeraza;] tym sie juz nie da jezdzic to sie nie zbiera chce krotka skrzynie i tak wlasnie 150 koni;] jezeli ktos bedzie mi mogl jeszcze cos doradzic z gory dziekuje:):):)

Swap MK III z 1.4 na 2.0 16v ABF

: pn lis 29, 2010 10:30
autor: TAZ
Oryginalna skrzynia od ABFa o oznaczeniu CDA powinna cię zadowolić, a jak nie to z silnika 9A, który występował w passatach b3. Potrzebujesz silnik, sprzęgło od ABFa albo od 1Z, 9A, PG, lub 1H, skrzynię na linki bo te na cięgna to lipa. Do tego kompletną wiązkę silnika, sondę lambda i cały układ wydechowy bo twój to ma średnicę wydechu z cinquecento. Poduszki silnika z ABFa lub VR6.