Mody mechaniczne TDI a seryjny program?
: ndz lis 14, 2010 02:29
Witam,
udało mi się dziś poskładać mojego Golfa MK4 TDI AHF
Mody to pompa 11 , wtryskiwacze 230 , turbo BRD , FMIC , wydech przelot , chłodnica oleju arl , mapsensor 3bar . Silnik odpalił zostało tylko jeszcze ustawić kont wtrysku co mam zamiar zrobić w poniedziałek. No i czeka mnie podróż do warszawy ( MRMotors ) w celu strojenia .
I tu jest właśnie moje pytanie , ponieważ tak się zastawiam czy mogę jechać śmiało na seryjnym programie ( ok 110km) czy lepiej nie i pozostaje laweta? Może to głupie pytanie ale wole się upewnić żeby nic nie potrzebnie nie uszkodzić.
Osobiście wydaje mi się ze mimo zmienionego "osprzętu" to i tak ECU steruje wszystkim wiec nie powinno sie nic stać ? Ale jak zwykle proszę was o pomoc, rade..
Pzdr
udało mi się dziś poskładać mojego Golfa MK4 TDI AHF
Mody to pompa 11 , wtryskiwacze 230 , turbo BRD , FMIC , wydech przelot , chłodnica oleju arl , mapsensor 3bar . Silnik odpalił zostało tylko jeszcze ustawić kont wtrysku co mam zamiar zrobić w poniedziałek. No i czeka mnie podróż do warszawy ( MRMotors ) w celu strojenia .
I tu jest właśnie moje pytanie , ponieważ tak się zastawiam czy mogę jechać śmiało na seryjnym programie ( ok 110km) czy lepiej nie i pozostaje laweta? Może to głupie pytanie ale wole się upewnić żeby nic nie potrzebnie nie uszkodzić.
Osobiście wydaje mi się ze mimo zmienionego "osprzętu" to i tak ECU steruje wszystkim wiec nie powinno sie nic stać ? Ale jak zwykle proszę was o pomoc, rade..
Pzdr