Przeróbka 1.3MH

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Zabac21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 11:22
Lokalizacja: Wrocław

Przeróbka 1.3MH

Post autor: Zabac21 » śr lis 10, 2010 12:57

Witam wszystkich. Tak jak w temacie chciał bym się dowiedzieć czy da rade jakoś przerobić ten silnik. Czy ktoś coś takiego już robił. Posiadam do dyspozycji turbo od Volvo. Mam skrzyni 4-biegową z wypadającą jedynką i również interesowałaby mnie wymiana skrzyni. Gaźnik 2E3 [nie interesuje mnie za bardzo swap na inny silnik] Proszę o pomoc.



Cybus18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:04
Lokalizacja: ok. Łowicza
Kontakt:

Przeróbka 1.3MH

Post autor: Cybus18 » sob lis 13, 2010 18:09

Jeśli nie interesuje Cię zmiania na inny silnik to niestety za dużo nie zdziałasz. Jednak opłacalniejszy będzie swap. Pozdrawiam



damiano1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Przeróbka 1.3MH

Post autor: damiano1987 » śr gru 08, 2010 00:13

Mimo że kiedyś nie popierałem swapu w tym wypadku bedzie to opłacalne:) jest jeszcze opcja: Wał+korby+tłoki+wałek rozrządu od 1.4 adb silnik uzyska troche na doprężeniu i zawsze to wieksza pojemność skokowa :) a blok jest taki sam:) Ewentualnie do tego jakiś dobry gaźnik weber bez elektronicznych udziwnien i bedzie efekt ale to wersja dla maniaków takich jak ja :grin:


VW-i jedziesz dalej :)

niebieskarakieta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 21:13

Re: Przeróbka 1.3MH

Post autor: niebieskarakieta » śr gru 08, 2010 18:47

Damiano, widze że grzebiesz sie w gaźnikach, mam w swojej helmucinie (mk2) 1.3 na gaźniku pierburga, no i chetnie bym coś przy nim pomodził, i własnie zastanawiam się nad zmianą gaźnika dla uzyskania lepszych osiągów, no i na allegro są gaźniki webera np : http://allegro.pl/gaznik-weber-vw-polo- ... 38183.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale to też 1.3 a tutaj np jest http://allegro.pl/gaznik-ford-fiesta-es ... 48644.html" onclick="window.open(this.href);return false; z fiesty 1,4. I teraz co by miało sens? albo w ogóle te przeróbki nie mają sensu, czy np dla lepszych osiągów dać gaźnik z 1.6 ?



damiano1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Przeróbka 1.3MH

Post autor: damiano1987 » czw gru 09, 2010 23:30

Hehe w gaźnikach się nie grzebie bo mój na mpi jest ale polecałbym ci szczerze jakiegoś gaziorka od wiekszej pojemności zawsze to ma wieksza średnice gardzieli i nie ma efektu "dławienia" dolotu. Na forum jest nawet opis jak zamontować webera z kredensa (125p) do silnika sadze ze do 1.3 dało by to nawet dobry rezultat i stożek jakiś dobrej firmy, można spiłować jeża i dać wałek z 1.4 abd lub aex (pasuje plug&play) to też poprawi troche napełnianie cylindrów, można tez zrobić porting głowicy jak sie komuś chce i już by troszke mu przybyło wigoru:) odetkać wydech czyli kat i środkowy tłumik out i zostaje sam koncowy, a jeśli wiecej cos z tego silniczka to tak jak pisałem wyżej doprężanie z 1.4 abd\aex czyli wał+tłoki i korby i wtedy już bedzie sadze nieźle to jeździć jak na taki motorek:) na forum polo swojego czasu czytałem o takich patentach i były pozytywne rezultaty z tym że dawali do takiego 1.0\1.4 wtrysk mono z 1.8 z kompem i ogien był wtedy :grin: jak ktos chce nie rozstawac sie z ta pojemnościa to takie zabiegi daja naprawde sporo frajdy i ja je polecam :pub:


VW-i jedziesz dalej :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości