Strona 1 z 1

NM W MK3 VR6 POMOCY !!

: śr lut 08, 2006 21:55
autor: GZ1
WITAM POMÓŻCIE MI JAK MAM PODNIEŚĆ POZIOM NM W MK3 VR6 CHCE MIEĆ DUŻO LEPSZE PRZYSPISZENIE ZA NIEWIELKIE PIENIĄDZE CO MAM ROBIĆ PROSZE PISZCIE NA ramzestg@tlen.pl lub gg:6329833 bardzo potrzebuje pomocy bo niewiem co robić.... :( z góry bardzo dziękuje :)

: śr lut 08, 2006 23:32
autor: TAZ
Najpierw jedź na hamownię, potem zdejmij głowice i się nią pobaw, zmień wydech na dedykowany, dolot też, odelż auto, kup lżejsze koło zamachowe lub to daj do przetoczenia i wyważania. Cena za te wszystkie przeróbki powinna zamknąć się w 4000zł.

: czw lut 09, 2006 00:54
autor: Borys
taz pisze:Najpierw jedź na hamownię, potem zdejmij głowice i się nią pobaw, zmień wydech na dedykowany, dolot też, odelż auto, kup lżejsze koło zamachowe lub to daj do przetoczenia i wyważania. Cena za te wszystkie przeróbki powinna zamknąć się w 4000zł.
a ja bym zaczoł od remontu VR6 nowy rozrząd głwica po portingu i remoncie, do tego wałki z 2.9 przepustnica z 2.9 i jakis ciekawy soft

powinno duuzo pomóc, stozek koniecznie :grin:


takie mody dały w kolegi VR przypadku z 164 KM i 199Nm

Obrazek

dało po robocie 180KM i 233Nm, i jakies 6,5 na gtechu
Obrazek

: czw lut 09, 2006 10:22
autor: ml2210
GZ1 pisze:CHCE MIEĆ DUŻO LEPSZE PRZYSPISZENIE ZA NIEWIELKIE PIENIĄDZE
HeHe, to nie realne.
Chociaż jest jedno wyjście. Wywal z auta zupełnie wszystko.
Fotele, tapicerki, audio, wygłuszenia, klimę jeśli jest, poprostu wszystko co nie jest samochodowi niezbedne do porusznia sie.
Rozpruj auto do szpiku kości, do gołej blachy, a wtedy powinieneś mieć lepsze przyśpieszenie za niewielkie pieniądze,
a nawet za free.

A poza tym to:
taz pisze:Najpierw jedź na hamownię
Upewnij sie czy twój VR trzyma serię, bo chyba żaden nie trzyma. :kac:

: pt lut 10, 2006 08:48
autor: Ralfii_VR
ml2210 pisze:Chociaż jest jedno wyjście. Wywal z auta zupełnie wszystko.
Fotele, tapicerki, audio, wygłuszenia, klimę jeśli jest, poprostu wszystko co nie jest samochodowi niezbedne do porusznia sie.
Rozpruj auto do szpiku kości, do gołej blachy, a wtedy powinieneś mieć lepsze przyśpieszenie za niewielkie pieniądze,
a nawet za free
Jeszcze na tym zarobi !!!! bo sprzeda czesci na allegro z zyskiem :food:

Lepsze przyspieszenia za mała kase w przypadku Vra nie istnieje.
Czesci sa drogie i wkład pracy duży.
Fakt zaden Vr nie trzyma serii, mój miał 160KM i 212Nm a jak go hamowałem mial 90tys przebiegu pierwszy raz.
A sam remont silnika to juz du duże koszty.
Pytanie jeszcze jedno CZY TY MASZ TAM GAZ?????

: pt lut 10, 2006 08:51
autor: Borys
rafalvr6 pisze:Lepsze przyspieszenia za mała kase w przypadku Vra nie istnieje.
Czesci sa drogie i wkład pracy duży.
Fakt zaden Vr nie trzyma serii, mój miał 160KM i 212Nm a jak go hamowałem mial 90tys przebiegu pierwszy raz.
A sam remont silnika to juz du duże koszty.
Pytanie jeszcze jedno CZY TY MASZ TAM GAZ?????
160KM to widze ze staje sie serią w przypadku vrów, z jakims tam przebiegiem

na poczatku tez podobny wynikwyszedł przy pierwszym hamowaniu

: pn lut 13, 2006 09:43
autor: ml2210
Borys pisze:160KM to widze ze staje sie serią w przypadku vrów
No co ty, 160KM to naprawdę dobry wynik. W porównaniu do niektórych. :kac: :panna:

: pn lut 13, 2006 11:44
autor: Borys
ml2210 pisze:
Borys pisze:160KM to widze ze staje sie serią w przypadku vrów
No co ty, 160KM to naprawdę dobry wynik. W porównaniu do niektórych. :kac: :panna:
jak wszedzie trafiają sie wyjątki :grin: :rotfl: