[mkII]swap na silnik 2,0 ABA - kilka pytań
: ndz paź 24, 2010 20:24
Usuń post
Zgłoś ten post
Edytuj post
Odpowiedz z cytatem
witam.przymierzam się do swapa na silnik 2,0 ABA z jetty usa z 94 roku.
1-pierwszy problem jaki mam to to ze silnik jest z automatyczną skrzynią biegów.oczywiście zostanie ona zmieniona na manuala najprawdopodobniej 4S lub 4T
i tu pytanie czy żeby silnik normalnie chodził muszę zmieniać kompa sterującego czy może zostać ten co jest,a jeśli trzeba zmienić to czy przypasuje komp z 2E,AGG,AGU itp silników??
2-następnie jest problem z sondą.tzn problem bo nie wiem gdzie ją umieścić,czy dac ją przy samym kolektorze,czy w kolektorze ,czy gdzieś dalej.dodam ze wydech będzie miał średnice 55mm i najpewniej będzie pusty lub zostanie ori ostatnia puszka
3-po prawej stronie silnika są jakieś zaworki od podciśnień i do nich są wpięte kostki 2 pinowe.od czego te zaworki są i czy są bardzo potrzebne??nie ukrywam ze im mniej tych podciśnień pod maską tym lepiej.
4-co można w tym silniku tanio zrobić zeby jakoś podnieść mu nie dużo moc?? wiem ze turbo i kompressor najlepiej ale kasy brak.myślałem o zwiększeniu stopnia sprężania,rozwiercie kanałów w głowicy i kolektorze itp.pytanie tylko czy jest sens??
5-na kilku fotkach z kompressorami widziałem kolektory ssące z innych V.A.G \które mają przepustnice po lewej stronie a nie jak ABA po prawej.ktoś ogarnia od czego te kolektory??
6-ktoś wie jaka jest różnica wagi całego sprzęgła z 2E pod skrzynie na druty a sprzęgła z mkII PB(210mm)
7- czy 2ori pompy paliwa dadzą rade czy musi być ta z mkIII??
narazie by było tyle.jutro jak oddziele silnik od skrzyni pewnie pojawią się nowe pytania.
z góry dzięki za konkretne odpowiedzi.
Zgłoś ten post
Edytuj post
Odpowiedz z cytatem
witam.przymierzam się do swapa na silnik 2,0 ABA z jetty usa z 94 roku.
1-pierwszy problem jaki mam to to ze silnik jest z automatyczną skrzynią biegów.oczywiście zostanie ona zmieniona na manuala najprawdopodobniej 4S lub 4T
i tu pytanie czy żeby silnik normalnie chodził muszę zmieniać kompa sterującego czy może zostać ten co jest,a jeśli trzeba zmienić to czy przypasuje komp z 2E,AGG,AGU itp silników??
2-następnie jest problem z sondą.tzn problem bo nie wiem gdzie ją umieścić,czy dac ją przy samym kolektorze,czy w kolektorze ,czy gdzieś dalej.dodam ze wydech będzie miał średnice 55mm i najpewniej będzie pusty lub zostanie ori ostatnia puszka
3-po prawej stronie silnika są jakieś zaworki od podciśnień i do nich są wpięte kostki 2 pinowe.od czego te zaworki są i czy są bardzo potrzebne??nie ukrywam ze im mniej tych podciśnień pod maską tym lepiej.
4-co można w tym silniku tanio zrobić zeby jakoś podnieść mu nie dużo moc?? wiem ze turbo i kompressor najlepiej ale kasy brak.myślałem o zwiększeniu stopnia sprężania,rozwiercie kanałów w głowicy i kolektorze itp.pytanie tylko czy jest sens??
5-na kilku fotkach z kompressorami widziałem kolektory ssące z innych V.A.G \które mają przepustnice po lewej stronie a nie jak ABA po prawej.ktoś ogarnia od czego te kolektory??
6-ktoś wie jaka jest różnica wagi całego sprzęgła z 2E pod skrzynie na druty a sprzęgła z mkII PB(210mm)
7- czy 2ori pompy paliwa dadzą rade czy musi być ta z mkIII??
narazie by było tyle.jutro jak oddziele silnik od skrzyni pewnie pojawią się nowe pytania.
z góry dzięki za konkretne odpowiedzi.