Strona 1 z 1
turbo do mk2 1.8 8v
: sob lut 04, 2006 21:03
autor: kangurgtr
jakie turbo do mk2 1.8 8v silnik pb czy od mk3 1.9 tdi nie bendze za slabe jakie ta turbina ma cisnienie a jakom zalorzyc najlepiej zeby bylo te 150 160 KM?
: sob lut 04, 2006 21:36
autor: barteKKK03
uderzaj do uzytkownika evolution on zajmuje sie takimi rzeczami
: sob lut 04, 2006 21:43
autor: TAZ
Jest to kolejny zbędny temat. Proszę przeczytać temat PRZYGOTOWANIE SILNIKA POD TURBO..
Re: turbo do mk2 1.8 8v
: sob lut 04, 2006 23:34
autor: Borys
kangurgtr pisze:jakie turbo do mk2 1.8 8v silnik pb czy od mk3 1.9 tdi nie bendze za slabe jakie ta turbina ma cisnienie a jakom zalorzyc najlepiej zeby bylo te 150 160 KM?
wg mnie zalezy do jakiego 8v, z tdi za bardzo sie nie nadaje do benzyny,
napisałes za mało szczegułów by cokolwiek sie rozpisywac
: ndz lut 05, 2006 22:26
autor: viaderny
witam
to moj pierwszy post tutaj ale i nie ostatni bo widze ze pisza tu ludzie co znaja sie na rzeczy:D
przeczytal ja to wszystko o tym uturbianiu w tym przyklejonym temacie ale bedac w tym temacie mam pytanie ile mniej wiecej kosztowaloby uturbienie (opcja soft) silnika 1.6(8v)aee biorac pod uwage raczej uzywane podzespoły... bo w tamtym nie znalazlem nic ciekawego na ten temat?
: ndz lut 05, 2006 23:00
autor: malolat
bylo, trza bylo czytac i zwrocic uwage na scirocco, bez 7-8 kola nie podchodz raczej, jak nie znasz sie na rzeczy
: pn lut 06, 2006 11:03
autor: Borys
malolat pisze:bylo, trza bylo czytac i zwrocic uwage na scirocco, bez 7-8 kola nie podchodz raczej, jak nie znasz sie na rzeczy
turbo to studnia bez dna, a tym bardziej jak robisz to sam nie posiadajac od razu wiekszych pieniedzy na inwestycje
a co do scirocco to pomimo ze juz dosc dobrze jeździło cały czas cos planujemy projektujemy i wymyslamy,
trzeba zastąpić druciarstwo czymś bardziej niezawodnym
: pn lut 06, 2006 11:34
autor: malolat
wiem o co chodzi, chcialem tak mniejwiecej zwrocic uwage od czego zaczac
druciarstwo - jak sie dla siebie robi to czasem idzie sie na ustepstwa, na ktore nie nie pozwolilo by sie gdyby to byla robota dla kogos z zewnatrz, czyz nie??
: pn lut 06, 2006 22:58
autor: kangurgtr
Spoko spoko ale jakie druciarstwo mam sprzent, narzendzia, maszyny, znajomych którzy chcom pomóc
. Ktos pomysli co mu jeszcze brakuje do szczenscia ale niemam wiadomosci , wiedzy ,informacji,doswiadczenia,niemam wstarczajoncego pojencia o turbo mam wiedze gazetowom to zamało .
PROSZE ,BŁAGAM POMOCY!!!.Ja mysle o mk 2. 1.8 8v GTI i soft turbo do tego odczego mam najpierw zaczońć czy pierw natryski na denka czy chłodnica oleju jak go odprenrzyć a tłoki kute napiszcie co kolwiek lepiej sie poczuje po 1000kroć dzenki .
: pn lut 06, 2006 23:54
autor: Borys
kangurgtr pisze:Spoko spoko ale jakie druciarstwo mam sprzent, narzendzia, maszyny, znajomych którzy chcom pomóc
. Ktos pomysli co mu jeszcze brakuje do szczenscia ale niemam wiadomosci , wiedzy ,informacji,doswiadczenia,niemam wstarczajoncego pojencia o turbo mam wiedze gazetowom to zamało .
PROSZE ,BŁAGAM POMOCY!!!.Ja mysle o mk 2. 1.8 8v GTI i soft turbo do tego odczego mam najpierw zaczońć czy pierw natryski na denka czy chłodnica oleju jak go odprenrzyć a tłoki kute napiszcie co kolwiek lepiej sie poczuje po 1000kroć dzenki .
to odnosnie druciarstwa nie było do ciebie, chodziło o ine auto juz uturbione.
ciezko bedzie wystroic GTI 8v ale jak bys pisał jakie oznaczenie silnika PB/PF? czy jakis inny na mechanicznym wtrysku to bedize łatwiej mówic cokolwiek
: wt lut 07, 2006 21:48
autor: kangurgtr
Jeszcze nie kupiłem wozu morze mi potpowiesz z jakim silnikiem lepiej kópic chciłbym gteje tom 112ps .Czemu bendze cierzko dostrojic pszecież tam zaraz obok pszy rozdielaczu jest taka mała dźurka do regulacji ilosci mieszanki tylko potszebny jest bardzo długi srubcyk albo imbus. tak mi wkrencali i mysle sobie że pod turbo poprostu rozkrence mieszanke żeby bła proporcjonalna co do ilosci powietsza tak ja sobie to kminie chyba dobrze .Szew by mnie w jajo chyba nie robił z tym rozdzelaczem. PB czy PF który lepszy pod soft turbo
[ Dodano: Wto Lut 07, 2006 20:53 ]
morze i pisze brednie ale musze miec taki wóz
: wt lut 07, 2006 22:54
autor: evolution
kangurgtr pisze:Jeszcze nie kupiłem wozu morze mi potpowiesz z jakim silnikiem lepiej kópic chciłbym gteje tom 112ps .Czemu bendze cierzko dostrojic pszecież tam zaraz obok pszy rozdielaczu jest taka mała dźurka do regulacji ilosci mieszanki tylko potszebny jest bardzo długi srubcyk albo imbus. tak mi wkrencali i mysle sobie że pod turbo poprostu rozkrence mieszanke żeby bła proporcjonalna co do ilosci powietsza tak ja sobie to kminie chyba dobrze .Szew by mnie w jajo chyba nie robił z tym rozdzelaczem. PB czy PF który lepszy pod soft turbo
[ Dodano: Wto Lut 07, 2006 20:53 ]
morze i pisze brednie ale musze miec taki wóz
dobre moge sie z toba zalozyc ze nie zadziala tak jak mowisz:D
krec sobie do woli jak sie turbina wlaczy przestanie jechac i jescze dziurka w tloczku sobie wyskoczy:D:D p.s. jak nie wierzysz sprawdz czym jezdze:D
kiedys na k jetronic na 1,6 bar:]
: śr lut 08, 2006 08:46
autor: Borys
kangurgtr pisze:Jeszcze nie kupiłem wozu morze mi potpowiesz z jakim silnikiem lepiej kópic chciłbym gteje tom 112ps .Czemu bendze cierzko dostrojic pszecież tam zaraz obok pszy rozdielaczu jest taka mała dźurka do regulacji ilosci mieszanki tylko potszebny jest bardzo długi srubcyk albo imbus. tak mi wkrencali i mysle sobie że pod turbo poprostu rozkrence mieszanke żeby bła proporcjonalna co do ilosci powietsza tak ja sobie to kminie chyba dobrze .Szew by mnie w jajo chyba nie robił z tym rozdzelaczem. PB czy PF który lepszy pod soft turbo
[ Dodano: Wto Lut 07, 2006 20:53 ]
morze i pisze brednie ale musze miec taki wóz
a ty zdrowy jestes
piszesz z takimi błędami jak bys miał 12 lat. Tego co napisałes nie da sie czytać.
popraw błędy bo inaczje bardzo szybko zakonczy sie twoja kariera na vwgolf.pl
evolution ma racje, do PB to se stozek mozna wstawic a nie turbo, i na seryjnej elektronice momentalnie wypala dziure w tłoku choć bym nie wiem jak kręcic przepływomierz.
: śr lut 08, 2006 08:50
autor: GTO
φΔΦ§σξΣΩµ