chip

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wiac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 01, 2006 17:26
Lokalizacja: raciborz
Kontakt:

chip

Post autor: wiac » czw lut 02, 2006 10:18

Mam golfa 1,9tdi (90) km 97/98 rok auto ma przejechane obecnie 147 tys . Chcial bym zalozyc chipa i zwiekszyc moc na 110 km czy wplynie to bardzo na trwalosc silnika i turbiny i jego ekonomnie. prospa o odpowiedz i pomoc w tej sprawie
:grin:
Ostatnio zmieniony wt lut 07, 2006 13:36 przez wiac, łącznie zmieniany 1 raz.


wiac

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 02, 2006 12:01

Nie wpłynie na trwałość silnika jeśli będziesz go odpowiedniu użytkował (każdy porządny tuner wytłumaczy Ci jak obchodzić się z autem). Jeśli będziesz jeździł rozsądnie spalanie spadnie, przy bucie może minimalnie wzrosnąć. Było


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Emilfans
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 15, 2005 17:20
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Emilfans » pt lut 03, 2006 08:22

Wątpie żeby z 90km zwiększyło się do 110km po samym chipie :grin: , nie wieże zabardzo w to, ale nie wykluczam, podobno silnik z chipem lepiej pracuje :hmm: , ale nigdy tego nie sprawdzałem, a też miałem zamiar



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » sob lut 04, 2006 11:24

Jeśli zastanawiasz sie czy silnik to wytrzyyma, najpierw przyjrzyj sie dokładnie w jakim jest stanie.
Jak go do tej pory urzytkowano? Jeśli dostawał po dupie to może być różnie, jaśli jest OK, to napewno będzie OK.
150 tys. to już nie młodzieniaszek i z tym sie trzeba liczyć.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Bracus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:53
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bracus » pn lut 27, 2006 23:12

chip oczyiwscie tak ale tylko po dokładnym sprawdzeniu silnika - jezeli cokolwiek bedzie nie tak to w bardzo szybkim czasie niestety silniczek ( badz jego osprzet ) padnie.
Ale jezeli zgłosisz sie do jakiegos renomowanego tunera....DROGI NIE ZNACZY DOBRY !
to po 1 przed założeniem takiego chipa sprawdzi silnik...po 2 dostroi tak ze autka nie poznasz....co do samych koni ..hmmm.. cyfry nie jezdza...same konie to nic...Nm licza sie o wiele bardziej.... mozna miec 200 km i 180 Nm... a i tak jakikolwiek 150 - 180 konny Tdi z 300 > nm przetrzepie ci tyłek.... juz po 50 metrach .... :)
Tak ze chipowanie bez hamowni - ja w to nie wierze...kupowanie tzw "kitow" nie ma sensu .. nie dadza tyle co powinny...kazde autko jest inne.. i taki kit jest dobry ale jako baza..jak sie wszystko zestroi porzadnie to raz ze jest bezpieczne a dwa ze daje naprawde duzo.



Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » śr mar 29, 2006 19:22

Który z tych silników nadaje się do CHIPA a który nie ? i z którego można wycisnąć najwięcej i nic mu nie powinno być do ilu koni można takie silniczki podkręcić bez zmiany tłoków i korbowodów myślę nad dodaniem później jeszcze sportowego wałka rozrządu i zmianę wtrysków oraz większej turbiny ale niektóre z nich to zwykłe Diesle czy tez można im założyć Chipa to takie pytanie z ciekawości ? :bajer:

1Y

AEY

AAZ

1Z

ALE

AHU

AFN


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob kwie 01, 2006 15:02

spek pisze:Który z tych silników nadaje się do CHIPA a który nie?
Te:
1Z, ALE, AHU, AFN
a zrobic mozna prawie wszystko tylko zalezy jaka kasa dysponujesz.. i po co ci to? Dla siebie czy na 1/4 mili..?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob kwie 01, 2006 16:02

Gitner, zapewne dla przyjemnosci z jazdy, bo z 1.9 w tym sezonie nie wiadomo czy cos zdziała na 1/4 mili ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob kwie 01, 2006 16:06

zaprzal pisze:Gitner, zapewne dla przyjemnosci z jazdy, bo z 1.9 w tym sezonie nie wiadomo czy cos zdziała na 1/4 mili ;)
Moze podziela klase diesel: do 2000 i od 2001 w gore.. bo jak tu konkurowac z 3.0 po chipie ;) A jeszcze rok temu myslalem aby sie bawic w 1/4 no ale teraz wg powiedzenia "z czym do ludzi..."

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob kwie 01, 2006 16:12

Gitner, http://www.sss.org.pl/index.php?kat=0&view=3;3d;18;1 chyba niestety nie bedzie podzialu klasy diesel ;) mozna by jeszcze zrobic ponizej 1.9 ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob kwie 01, 2006 16:23

zaprzal pisze:Gitner, http://www.sss.org.pl/index.php?kat=0&view=3;3d;18;1 chyba niestety nie bedzie podzialu klasy diesel ;) mozna by jeszcze zrobic ponizej 1.9 ;)
No coz winika z tego ze kazdy sport wczesniej czy pozniej bedzie dostepny tylko dla bogatych: albo finansowo albo fizycznie albo umyslowo ;)

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » sob kwie 01, 2006 20:35

Hej chłopaki opanujcie się.
Jakieś głupoty wypisujecie odnośnie ćwiartki.
Waszym zdaniem jedynym kryterium udziału w zawodach jest ewentualna wygrana?
To chyba jakieś nieporozumienie. Gydy tak było to na bemowie startowałoby kilka samochodów,
tych które mają realną szansę na zwycięstwo.
Ja startuje w klasie maxi, dobrze wiecie jakie są tam auta, i nie mam nawet cienia sznsy na punktowane miejsce,
ale nie wymiękam, nie wykręcam się ze to że tamto, bo liczy się fan i dobra zabawa.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob kwie 01, 2006 20:43

ml2210, bedziesz na otwarciu?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » sob kwie 01, 2006 20:50

Wszystkie plany ustawiam tak by być na Bemowie. :bigok:
Chyba ze auto nie będzie gotowe, ale to raczej nieoczekiwany scenariusz.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości