Kilka razy już spotkałem się z takim stwierdzeniem.
jakaś firma tungowa w krakowie testuje coś takiego.
Zamontowanie czegoś takiego (u nich) to jakieś 1500zł doładowanie butli 70zł. w/w informacje przeczytałem na jakimś forum i nie jestem pewwien czy to prawdz czy nie ale na necie znalazłem coś takiego
tak to możliwe
adaptuje sie wózki widłowe, autobusy, ciągniki rolnicze
teraz ktoś sie wział i za dizle w osobówkach
nie tylko LPG ale i dużo tańsze CNG sie montuje
Re: LPG w Dieslu
: pt gru 17, 2004 12:15
autor: Borys
Trochim pisze:Kilka razy już spotkałem się z takim stwierdzeniem.
jakaś firma tungowa w krakowie testuje coś takiego.
Zamontowanie czegoś takiego (u nich) to jakieś 1500zł doładowanie butli 70zł. w/w informacje przeczytałem na jakimś forum i nie jestem pewwien czy to prawdz czy nie ale na necie znalazłem coś takiego
ja sie spotkałem tylko z NXem do diesla i dodatkowo jezcze z czyms takim
dopał własnej roboty, silnik wkrecał sie strasznie szybko na obroty
: pt gru 17, 2004 12:27
autor: DTaras
to eter w kolektor
sposób na uzyskanie temperatury spalin ok 1800 stopni a czym to grozi to sami wiecie,,,
sprytne - wdepnie gaz do dechy i wtryśnie sobie samostartu z puszki w kolektor. Ciekawe na ile ta pucha mu starcza?
: pt gru 17, 2004 12:34
autor: Borys
DTaras pisze:to eter w kolektor
sposób na uzyskanie temperatury spalin ok 1800 stopni a czym to grozi to sami wiecie,,,
sprytne - wdepnie gaz do dechy i wtryśnie sobie samostartu z puszki w kolektor. Ciekawe na ile ta pucha mu starcza?
troche pojeździł i zdemontował
: pt gru 17, 2004 12:49
autor: DTaras
ciekawe dlaczego ??
: pt gru 17, 2004 13:00
autor: Borys
DTaras pisze:ciekawe dlaczego ??
Bo starter s Shella jest strasznie drogi
: pt gru 17, 2004 13:02
autor: DTaras
a tak swoja drogą to nitro w dizlu to chyba z deka bez sensu..
z technicznego punktu widzenia dizle i tak chodza na ubogiej mieszance
: pt gru 17, 2004 13:09
autor: Borys
DTaras pisze:a tak swoja drogą to nitro w dizlu to chyba z deka bez sensu..
z technicznego punktu widzenia dizle i tak chodza na ubogiej mieszance
no nie wiem,
gdyby sie nie opłacało to by nie było takich ofert
tylko mnie dreczy ten temat
"NOWOŚĆ Zestaw podtlenku azotu dla DIESLA ! od 35 do 200 KM !!!
Zmniejsza "turbo dziurę" i poprawia reakcję na pedał przepustnicy,
obniża temperaturę gazów wydechowych !"
diesel chyba nie ma przepustnicy
[/b]
: pt gru 17, 2004 13:23
autor: DTaras
hmmm
no nawet napewno niema
niewiem jaki sens dostarczać tlenu silnikowi który i tak jest przewentylowany??
wtryskiwać razem z podtlenkiem ON (!!??) czy benzynę (chyba raczej to)
skąd wziać tę dodatkową ropę i czy ma ona kapać czy trzeba dorobić common raila z jednym wtryskiem specjalnie?? Czy to zestaw do aut z dizlami z elektronika tylko i wymagany jest chiptuning.
Zestaw wygląda na suchy
u mnie w dizlu jest układ na pompie któy regulujue dawkę w zależności od ciśnienia doładowania dodatkowo. Po co mi wiecej tlenu jak mam silnik na ubogiej mieszance - trzeba by dać paliwa.
Moim zdaniem efekt będzie mizerny
lepiej dodać chyba LPG niż NOS albo razem to do kupy (??)
ile to kasy??
może lepiej kupić benzyniaka??
: pt gru 17, 2004 13:50
autor: Trochim
z tego co tam jeszcze na sieci znalazłem to
wtrysk (?) gazu przed turbinę daje lepsze wymieszanie gazu z powietrzem co dalej owocuje lepszym spalaniem ON w silniku stąd zwiekszenie dynamiki itd.
ale nie ma nic za darmo podobno bardzo wzrasta tęperaturaw komoże spalania co może nam przypalić tłoki.
: pt gru 17, 2004 13:54
autor: DTaras
no bo to z deka wyciąganie kasy NOSem z ludzi
ja nawet propanu nie chcę
wolę mocniejszego dizla
LPG w Dieslu
: śr kwie 20, 2011 16:02
autor: Adamm
panowie czy temat umarl? moze by tak go ozywic przy obecnych cenach ropy ?