Strona 1 z 2
AGG 2.0 8V
: śr sie 25, 2010 21:49
autor: w00dnik
Witam,
jak można zwiekszyc moc w tymże silniku ?
Re: AGG 2.0 8V
: śr sie 25, 2010 22:10
autor: evolution
ile chcesz miec koni???
AGG 2.0 8V
: pt sie 27, 2010 08:43
autor: w00dnik
wiecej
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
AGG 2.0 8V
: pt sie 27, 2010 10:57
autor: evolution
wiecej o 120..140 18500
AGG 2.0 8V
: pt sie 27, 2010 15:19
autor: w00dnik
No powiedzmy 130?? 150 ?
AGG 2.0 8V
: pt sie 27, 2010 15:32
autor: Yuri
Wywal kata albo w ogóle wstaw jakiś dobry kompletny wydech. Do tego kolektor 4-2-1 i powinieneś do tych 130 kM przy dobrych wiatrach dobić. Jak chcesz więcej to jeszcze można wałek ostrzejszy wstawić ale to już wtedy koszta łącznie przekroczą z 5 tys. Pozostaje jeszcze uturbienie no ale to już wyższa szkoła jazdy.
AGG 2.0 8V
: pt sie 27, 2010 20:49
autor: w00dnik
kompletny dobry wydech to np ?
AGG 2.0 8V
: sob sie 28, 2010 00:41
autor: Yuri
Np.
http://www.el-tec.pl/pl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; lub
http://www.mgmotorsport.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
AGG 2.0 8V
: sob sie 28, 2010 14:24
autor: RasPL
i nigdy w życiu nie da on 130 koni, może 120 wypluje ale to zależy od kondycji ogólnej silnika
AGG 2.0 8V
: ndz sie 29, 2010 21:34
autor: w00dnik
on tzn ? ten silnik czy wydech czy co ?
AGG 2.0 8V
: pn sie 30, 2010 07:51
autor: RasPL
jak można przypuszczać pomiar mocy jest na kołach które są mechanicznie sprzężone z silnikiem więc pewnie o silnik chodzi, wydech nie generuje mocy
AGG 2.0 8V
: pn sie 30, 2010 16:18
autor: Yuri
RasPL pisze:i nigdy w życiu nie da on 130 koni,
Przecież napisałem, że "MOŻE", a po drugie nie napisałem, że sam wydech, tylko w połączeniu z kolektorem. I naturalna rzecz, że zakładamy, że silnik zdrowy bo przy niedomagającym to w ogóle nie ma co rzeźbić.
RasPL pisze:wydech nie generuje mocy
A co generuje? Bańki mydlane? U mnie tylko po wywaleniu kata przybyło 10 kM (hamowane przed i po). Udrożnienie wydechu to najprostszy z możliwych sposobów na podniesienie parametrów. Wiadomo, że nie są to jakieś kosmiczne wartości ale na pewno odczuwalne.
AGG 2.0 8V
: wt sie 31, 2010 14:55
autor: RasPL
Yuri, to zawieź ten wydech na rolki, połóź go i sprawdź jaką ma moc
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
a chodziło o to
w00dnik pisze:on tzn ? ten silnik czy wydech czy co ?
że wydech nie generuje mocy, wpływa na nią ale nie generuje, no i pokaż te wykresy jak to po wywaleniu kata w silniku 115KM dostaniesz +10KM
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
AGG 2.0 8V
: wt sie 31, 2010 15:53
autor: Yuri
RasPL pisze:Yuri, to zawieź ten wydech na rolki, połóź go i sprawdź jaką ma moc
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
No zajefajne tłumaczenie. To połóż sam silnik na rolki i zobacz co Ci wyjdzie.
RasPL pisze:że wydech nie generuje mocy, wpływa na nią ale nie generuje,
No wiadomo, że wydech sam w sobie nie jest żadnym generatorem osiągów ale dobrze zrobiony polepsza przepływ spalin, a to z kolei wpływa na osiągi.
RasPL pisze:no i pokaż te wykresy jak to po wywaleniu kata w silniku 115KM dostaniesz +10KM
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Nie pisałem o 2.0 tylko o swoim, ale w 2.0 też będzie różnica na +. Z resztą wierzyć mi nie musisz. Nie zależy mi na tym. Zapytaj tylko jakiegokolwiek tunera czy opłaca się wywalić kata.