Strona 1 z 1

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

: śr sie 18, 2010 23:26
autor: fragles87
witam panowie pewnie zaraz ktos mnie objedzie ze istnieje cos takiego jak wyszukiwarka ale juz szukalem i nie znalazlem jednoznacznych odp na moje pytania
a wiec robie swapa w swoim mkII mam tam teraz silnik 1.3 2G a wkladam 1.8 RP golfik jest z koncowki 89roku czyli ma nowsza instalacje a moje pytanie jest takie bo wyczytalem ze wystarczy wymienic tyl instalki zeby bylo zasilanie pompy paliwa i 3 kostki w skrzynce bezpiecznikow idace na przod a mianowicie F,G1,G2 czy to prawda ??? a jesli nie to co musze zrobic ???? i jeszcze jedna sprawa czy ma ktos dokladna rozpiske tych kostek w skrzynce bezpiecznikow tylko po polsku???
sprawa dosc pilna
prosze o pomoc i
z gory dziekuje

Re: mkII swap z 1.3 na 1.8 RP elektryka

: pt sie 20, 2010 00:08
autor: dan_25
rób swap silnika i przełóż samą wiązkę sterowania wtrysku :chytry: tu masz rozpisane co i jak podłączyć http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=15&t=260285" onclick="window.open(this.href);return false;

prawdopodobnie [ jeśli 1,3 ma rozrusznik z tyłu bloku bo sie nie orientuje ] będziesz musiał przełożyć klemę + z kablami do rozrusznika przedłużyć kable włączające rozrusznik , zrobić przekaźnik pompy i jeśli czujniki sa inaczej rozmieszczone to też po przedłużać kabelki , ogulnie to nie ma w tym wielkiej filozofii i na pewno jest to szybsze niż przekładka całej instalacji :hmm:

pozdro :smoke:

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

: pn sie 30, 2010 10:00
autor: fragles87
pomocy

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

: ndz wrz 05, 2010 09:14
autor: fragles87
widze ze nikt laskawie nie pomoze ale trudno

Re: mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

: ndz wrz 05, 2010 10:23
autor: dan_25
napisz co dokładnie chcesz wiedzieć :bajer: dałem ci już wyżej link do tematu w którym jest rozpisane jak podłączyć sterownik :chytry:

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

: pn wrz 06, 2010 10:17
autor: fragles87
dokladnie to chce wiedziec czyt wystarczy mymienic te trzy kostki zeby wszystko gralo bo niechce mi sie ciac polowy instalacji

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

: pn wrz 06, 2010 11:37
autor: TAZ
W wiązce tych trzech kostek masz wszystkie czujniki i rozrusznik. Masz tam też kabel od wycieraczek przednich. Wszystko to idzie w jednym peszlu. Są różne wersje instalek i w jednych masz kabel masowy skrzynki w wiązce świateł, a w innych w wiązce silnika razem z kablem plusowym skrzynki. Na tył ciągniesz dwa przewody do pompy lub zmieniasz tylną instalkę i masz problem z głowy. Rozpiski po polsku nie ma i nie będzie, jest ta angielska i jak wrzucisz link w translator gogla to nawet nieźle tłumaczy. :hmm:

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

: sob wrz 25, 2010 22:55
autor: fragles87
a wiec tak silnik juz zalozony a instalke wziolem z toledo tylko mam jeszcze jedno pytanie bo zostal mi jeden nie podlaczony kabel ktory wchodzi do kabiny kolo skrzynki bezpiecznikow jest koloru zolto czarnego i moze ktos wie od czego on jest i gdzie go trzeba podlaczyc bo jak narazie silnik odpala ale moze to jest cos waznego?

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

: ndz wrz 26, 2010 09:22
autor: t1omek
Kabel żółto czarny to diagnostyka przez kody migowe.

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

: pt paź 15, 2010 23:38
autor: fragles87
a wiec jak wczesniej juz pisalem silnik wlozony pali i jezdzi ale po krotkim uzytkowaniu stwierdzilem ze na wolnych obrotach strasznie faluje i duzo pali nawet bardzo duzo i mam takie wrazenie jak by go troche przylewalo co moze byc przyczyna ?

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

: sob paź 16, 2010 19:36
autor: t1omek
Co do falowania to przedewszystkim lewe powietrze. A spalanie to moze sonda, zle ustawiony TPS i wiele innych.
:grin:

mkII swap z 1.32G na 1.8 RP jak podpiac silnik PILNE

: wt lis 16, 2010 21:33
autor: fragles87
czy moze byc tak ze za duze spalanie i te wolne obroty moze odpowiadac brak "rezystora szeregowego"...?? ktory to w ori instalce od silnika byl a w zalozonej instalce od toledo nie, bo nie ma miejsca/kostki zeby go wpiac...??