afr- podłączasz oscyloskop pod sonde lambda i sprawdzasz w necie jak powinien wygladac prawidlowy przebieg(domyślam sie, że to zdiagnozuje układ wtryskowy) egt to temperatura spalin. myślę, że zamiast tego wystarczy analizator spalin. Ale i tak jeśli kompresor dmucha za słabo(za niskie ciśnienie) to zawsze będzie nieprawidłowy skład mieszanki (za mało powietrza) i
moja rada- sprawdź przede wszystkim, czy układ dolotowy jest szczelny, czyli między kompresorem a kolektorem dolotowym. możliwe też, że takowy kompresor ma jakąś regulację, jest też na pewno zawór waste gate czyli mówiąc po chłopsku "przelew powietrza" i może być za bardzo otwarty.
następna sprawa jest taka, że silnik może być już zjechany (szczególnie jeśli był tani)
wniosek:
-koniecznie kup sobie miernik ciśnienia sprężania wkręcany w miejsce świecy zapłonowej, miernik oleju, oraz miernik ciśnienia doładowania (można go zamontować we wnętrzu auta)
co do ciśnienia sprężania to sprawdź w necie jakie powinno być dopuszczalne dla g60 bez kompresora, oraz przy sprawdzaniu odłącz kompresor od przewodu dolotowego, aby był wolny przelot. wykręć wszystkie świece i wkręć w miejsce świecy czujnik, odłącz cienki przewód od elektrowłącznika rozrusznika i podłącz tam + z akumulatora(uwaga nie przekręcaj kluczyka, nie włączaj zapłonu i upewnij się że samochód jest na luzie, bo inaczej po zadziałaniu rozrusznika samochód cię rozjedzie

jeśli wszystko okaże się sprawne i dobre, to wtedy kombinuj z kółkami kompresora. i tak: pasek MUSI być oddzielny dla kompresora, można zastosować szeroki pasek, lub dwa paski wieloklinowe, lub pasek taki jak do rozrządu. i pamiętaj: mniejsze kółko na kompresorze to większe ciśnienie doładowania
ALBO ZAMIAST TEGO TANIO SPRZEDAJ MI TEN SAMOCHÓD, ja będę wiedział co z nim zrobić

jak stracisz już do niego cierpliwość to pisz na PW. życzę powodzenia

o i pamiętaj, że g60 lubi
