Strona 1 z 2

Kto z Was OBRABIAŁ GŁOWICĘ 1.8 VW/Audi 10:1 ???

: czw sty 19, 2006 09:12
autor: ssmario5
lada dzień rozbieram motor i chciałbym dowiedzieć się co mogę zrobić, żeby fura dostała "kopnięcia" lepszego :hmm:

napewno nie będę zmieniał wałka ...

chcę:
zjechać głowicę ok. 1mm
zamach ok. 1,5 kg
poprawić fabrykę (bez portingu ?) + usunięcie przejść (kragli)
wylot - na lustro , dolot - lekko dopieścić
usunąć prowadnice zaworowe z kanałów

jeżdżę na gazowniku ...

co wy o tym myślicie ??? ile czego "zebrać" ???

CO JESZCZE MOGĘ ZROBIĆ :green_fuck: , żeby fruka jechała ???

jaką uszczelkę pod głowicę założyć ??? itd ???

mam motor 1.8 MG 102PS, na amerykę , :okej: KE-Jetronik 10:1

: czw sty 19, 2006 19:21
autor: GTO
planowanie głowicy samo - bez sensu
poprawienie fabryki bez portingu da tyle co nic - szkoda zabawy w takim razie.

tu masz foty jednej głowicy po portingu

http://digisoft.neostrada.pl/glowa8v/


jaki wałek chcesz zalozyc ?

: czw sty 19, 2006 19:35
autor: NEMESIS
jaki wałek chcesz zalozyc ?[/quote]

OOOOO !!!!!!!! I to jest pytanie !! :chytry: Mam nadzieje że kolega nie należy do tych którzy szukają mocy w magnetyzerach... :jezor:

: pt sty 20, 2006 14:55
autor: ssmario5
GTO pisze:planowanie głowicy samo - bez sensu
poprawienie fabryki bez portingu da tyle co nic - szkoda zabawy w takim razie.
nie bardzo rozumiem !!! , jak to BEZ SENSU
coś Cię chyba poniosło ... :hmm:
przecież jak zwiększę stopień sprężania, zjadę zamach i poobrabiam coś niecoś ... to różnica musi być :food:

monster żadny to z tego nie będzie :jezor: ale bez przesady ...

KUMPEL mój miał wałek w Audi Coupe 2.2 i jak go zastąpił seryjnym - to nie miał specjalnie kosmicznej różnicy in minus ...

poza tym wałek przenosi moment w górę - a mój i tak jest już wysoko - bo ciągnie od 4300 do 5300 (najbardziej !!!)

MONSTERA to ROBIE ZA 2 MIESIĄCE - ALE Z MK1 GTI "DX" - :okej:

i tam wałek - to absolutny MUS :)
no i oczywiście na najpiękniejszym w świecie paliwie czyli benzynie 98 :hmm: :hmm:

nie mogę wogóle czytać postów - gdzie ziomale piszą o pakowaniu gazu do Mk1 GTI :grrr:

no, cóż ...
w życiu (przy zabawie) działam : on/off - na maxa albo wogóle ... :green_fuck:

a skoro już piszecie o wałku - to jakie macie sprawdzone propozycje ???? :hmm:

z czym się jeszcze wiąże pakowanie wałka ?

zakładam ,że głowica w moim MG i DX- ie jest identyczna lub prawie ...

: pt sty 20, 2006 16:59
autor: GTO
planowanie głowicy:

1 stopien sprezania w gore to wzrost mocy o 1% , robilem juz kilka glowic i wiem jakia sa zyski - prawie wcale , sami planowalismy w dwoch 8v głowy: - w jednym na 1.5mm a drugi mial 2.4mm.


co do wałka to polecam 276 shricka

: pt sty 20, 2006 19:18
autor: ssmario5
GTO pisze:
co do wałka to polecam 276 shricka
1. gdzie można go zdobyć ?
2. ile średnio krzyczą typy za taki wałek ?
3. co jeszcze muszę zrobić w motorze pakując takiego shrick-a ?
4. zalo czasami. Włącza się na chwilę i przestaje. Olej jest w porządku, filtr też (chociaż Filtron), oleju też nie bierze. I teraz nie wiem który czujnik wymienić, bo przy wyższych obrotach (do 5500) i przy wolnych to zj

: pt sty 20, 2006 20:42
autor: Apsik
.... człowieku .. albo sie bierzesz za zrobienie tego silnika albo daj se spokój, bo kase władujesz a wzrost mocy niewspółmierny...
wałek Schricka to koszt 250Euro + przesyłka do polski (15Euro), a zdobyc go mozesz www.motors.ebay.de
jak go zapakujesz to jest taki"patent" w gwarancji Schricka, że sprężynki i talerzyki muszą być zastą pione odpowiednikami SCHRICKA :D
ja w zyciu nie robiłbym tego tak "niekompletnie" skoro chcesz mieć "lepsze kopnięcie", najlepiej zrob porting + planowanie + wałek, no i poprawa będzie

: pt sty 20, 2006 20:57
autor: BMBL
wybaczcie moją niewiedzę :grin:, ale niech mi ktoś wytłumaczy co to jest porting :helm:

: pn sty 23, 2006 08:51
autor: Borys
BMBL pisze:wybaczcie moją niewiedzę :grin:, ale niech mi ktoś wytłumaczy co to jest porting :helm:
porting to cis takiego - leniu :jezor:
http://www.sa-motorsports.com/diyport.shtm

: pn sty 23, 2006 10:30
autor: ssmario5
Apsik pisze:.... człowieku .. albo sie bierzesz za zrobienie tego silnika albo daj se spokój, bo kase władujesz a wzrost mocy niewspółmierny...
dobrze mówisz;
dam sobie z moją "familijną" drezyną spokój :smoke:
(jednakże ze względu na fakt, że jestem uparty - to i tak głowice machnę 1mm i koło zjadę 1 - 1,5 kg ; dla zasady)

... a konkretny atak to zrobię na Mk1 GTI :hmm: :okej:

: pn sty 23, 2006 19:06
autor: TAZ
Borys pisze:porting to cis takiego - leniu :jezor:
http://www.sa-motorsports.com/diyport.shtm
Ten gość ma czym i wie o co chodzi, ale dokładności w nim nie ma za grosz. On kaleczy rzemiosło. Ja zacząłem głowice z 9A i długa droga i na raty przedemną. A papier ścierny leży i czeka. Jak narazie zawory są jak lusterka.

: wt sty 24, 2006 09:16
autor: ssmario5
taz pisze: Ja zacząłem głowice z 9A
masz w planie Mk1 2.0 16 V
napisz coś więcej - bo nie ukrywam, że marzy mi się tak akcja

jak bym zorganizował motor KR z elektryką - to dużo mnie oprócz tego roboty czeka ???

(na pewno trzeba zmienić jeszcze pompe paliwa i parę innych klamotów ...) - napisz co ? :hmm:

jeden typ u nas robił takiego swap-a i męczył się strasznie długo zanim zaczął on "gadać" tak jak trzeba :blush:

: wt sty 24, 2006 11:17
autor: Borys
ssmario5 pisze:
taz pisze: Ja zacząłem głowice z 9A

jeden typ u nas robił takiego swap-a i męczył się strasznie długo zanim zaczął on "gadać" tak jak trzeba :blush:

musi ze słaby fachowiec jak strasznie długo się meczył. :grin:

a co do czesci to az tak duzo nie trzeba. wszystko wychodzi w "praniu"

: wt sty 24, 2006 13:38
autor: ssmario5
Borys pisze: a co do czesci to az tak duzo nie trzeba. wszystko wychodzi w "praniu"
możesz coś więcej się rozpisać ... :hmm: