GTO pisze:planowanie głowicy samo - bez sensu
poprawienie fabryki bez portingu da tyle co nic - szkoda zabawy w takim razie.
nie bardzo rozumiem !!! , jak to BEZ SENSU
coś Cię chyba poniosło ...

przecież jak zwiększę stopień sprężania, zjadę zamach i poobrabiam coś niecoś ... to różnica musi być
monster żadny to z tego nie będzie

ale bez przesady ...
KUMPEL mój miał wałek w Audi Coupe 2.2 i jak go zastąpił seryjnym - to nie miał specjalnie kosmicznej różnicy in minus ...
poza tym wałek przenosi moment w górę - a mój i tak jest już wysoko - bo ciągnie od 4300 do 5300 (najbardziej !!!)
MONSTERA to ROBIE ZA 2 MIESIĄCE - ALE Z MK1 GTI "DX" -
i tam wałek - to absolutny MUS
no i oczywiście na najpiękniejszym w świecie paliwie czyli benzynie 98
nie mogę wogóle czytać postów - gdzie ziomale piszą o pakowaniu gazu do Mk1 GTI
no, cóż ...
w życiu (przy zabawie) działam : on/off - na maxa albo wogóle ... :green_fuck:
a skoro już piszecie o wałku - to jakie macie sprawdzone propozycje ????
z czym się jeszcze wiąże pakowanie wałka ?
zakładam ,że głowica w moim MG i DX- ie jest identyczna lub prawie ...
I love: Golf MK1 GTI i ... old's Audi B2