Strona 1 z 1

mechanizm zmiany biegów MK1

: śr maja 26, 2010 13:00
autor: waza1978
Jestem w trakcie przekładki silnika z mk2 1.8 do MK1 w którym fabrycznie był silnik 1.1 Silniczek już wisi tak jak trzeba , półośki dopasowane tylko mam problem z dopasowaniem mechanizmu zmiany biegów. Ktoś orientuje się jak to najprościej zrobić.
Mocowania,cięgna i skrzynia jest od mk2 a lewar i ta rura pod tunelem od mk1. Czy ten mechanizm montowany na maglownicy jest inny w mk2 niż w mk1? Co będzie mi potrzebne?
Druga sprawa dotyczy puszki filtra powietrza z mechanicznym wtryskiem jest po prostu za duża (za wysoka) aby ją zamontować w orginalnym miejscu jak w mk2. Nic sensownego nie przychodzi mi do głowy oprócz hardcora w stylu obciąć od dołu ile trzeba czyli właściwie tyle że wszedł by filtr powietrza i zamocować bądź przylutować lutownicą do plastiku spód.
Jak ktoś ma doświadczenie lub lepsze pomysły w tych sprawach i chciał by się nimi podzielić to proszę o odpowiedź :grin:

: śr maja 26, 2010 19:23
autor: slonek69
Żeby zamontować lewarek po swapie z 1.1 na np. 1.8 potrzebna będzie Ci maglownica z mk1 1.5->1.8 pasuje też ze Scirocco.

Co do puchy filtra to kup kompletny układ dolotowy ze Scirocco i będzie bez rzeźbienia, no chyba ze ma być budżetowo ale wtedy ja nie pomogę.

Biednych ludzi nie stać na robienie czegoś tanio :goof:

: śr maja 26, 2010 23:35
autor: waza1978
Dzięks !! Rozejrzę się szczególnie za maglownicą. Kompletny dolot to pucha rury i kolektor? Nie miałem za bardzo do czynienia z sciro ale z tego co pamiętam to puszkę z filtrem ma po lewej stronie czyli odwrotnie jak w golfie? Ewentualnie niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu.

: czw maja 27, 2010 17:28
autor: slonek69
W Scirco pucha filtra powietrza jest za akumulatorem, w Golfie GTI mk1 było tak samo.