[MK2] Co zrobić z 1.3 benz. ?!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
olewojciech
DAAMNNN
DAAMNNN
Posty: 218
Rejestracja: pt kwie 30, 2010 22:17
Lokalizacja: Opole

[MK2] Co zrobić z 1.3 benz. ?!

Post autor: olewojciech » sob maja 22, 2010 18:13

Witam !!
Mam golfa mk2 z 1.3 benz. na gaźniku (87r.) :helm:

Z zewnątrz zrobiłem juz wszystko co miałem w planach ... i jestem zadowolony.
A teraz czas na na to moje monstrum 1.3 :)

Co można by zrobić (oprócz swapu ;p ) aby coś jeszcze wyciągnąć z tego silniczka ?!
Bo wiadomo 1.3 ze skrzynią czwórką mocą nie grzeszy ;p
Są jakieś sposoby żeby coś jeszcze z niego wyciągnąć 'niewielkim' nakładem pieniężnym ?!

Co dokupić, co wymienić .. bo w takich sprawach mechanicznych jestem zielony ...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob maja 22, 2010 18:18

olewojciech, a ile chcesz tych rumaków z niego wyciągnąć ?
Ostatnio zmieniony sob maja 22, 2010 18:18 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
olewojciech
DAAMNNN
DAAMNNN
Posty: 218
Rejestracja: pt kwie 30, 2010 22:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: olewojciech » sob maja 22, 2010 18:25

Ile się da ;)

Nie no, tak na serio to nie chodzi mi o jakieś mega osiągi ... wiadomo stare 1.3 szału nie ma.
Ale tak ogólnie żeby go jakoś poprawić ...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob maja 22, 2010 18:31

olewojciech pisze:tak ogólnie żeby go jakoś poprawić ...
tak ogólnie to taniej Cie wyjdzie zmiana silnika niż dłubanie w tym.



damiano1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: damiano1987 » ndz maja 23, 2010 13:01