Strona 1 z 2

swap z AAm na ABS oplacalny?

: pn maja 17, 2010 13:48
autor: Niedzwiadek18
Witam. Mam golfa III z silnikiem AAM :d w garażu lezy mi silnik ABS + komp itd. powiedzcie mi czy skrzynia z mojego AAm'a bedzie pasowala do tego ABS'a ? druga sprawa.. czy monowtrysk wraz z przepustnica krokowym itd sa takie same i smialo moge to wsadzic z mojegop AAM? bo tam nie ma;/ Do zmiany potrzebne jest jeszcze cos poza kompem? chlodnica i wszystkie inne graty beda pasowaly? Teraz podstawowe pytanie :D czy to jest wogole oplacalne dla tych 15km? moj silnik jest zalany polsyntetykiem a tamten mineralnym niedawno zmienianym :d ma jeszcze ladny brazowy kolorek :P Ile czasu zajmuje taka przekladka ?:D

: pn maja 17, 2010 14:01
autor: Misiek_B
Niedzwiadek18 pisze:Teraz podstawowe pytanie :D czy to jest wogole oplacalne dla tych 15km? moj silnik jest zalany polsyntetykiem a tamten mineralnym niedawno zmienianym :d ma jeszcze ladny brazowy kolorek
Kwestia silnika bo jak masz zadbana aam i zajechanego abs w garazu to nie opłaca sie ale jak masz juz silnik to go rozebrac zrobic remont całkowity odmalowac blok i załozyc wtedy bedzie efekt, a do zmiany to tylko komp i silnik sama wystarczy reszta ta sama jest monowtrysk identiko, a skrzynia pasuje nawet lepsza bo w aam jest krótsza..

: pn maja 17, 2010 14:01
autor: Cybus18
AAM i ABS róznią się od siebie tłokami, wałkiem rozrządu i komputerem. Wszystko inne jest takie samo, cały osprzęt jest taki sam w obu silnikach.

: pn maja 17, 2010 14:24
autor: Niedzwiadek18
hmmm no powiem tak :d moj aam jest dosc troche brudny z oleju :d chyba sie leje spod glowicy :P ale nie ma zle :) troszke ma mula... 160km/h wyciaga ale troche trzeba go rozpedzac:D troche sprzeglo juz na wymarciu bo bierze przy gorze... a ten abs jest suchy... sprzeglo jeszcze dosc bylo wiec odrazu ze sprzeglem by sie smienialo... 180 km/h lecial lajtowo z 3 osobami w srodku.. jezdzila nim starsza pani i troche potem taki mlody koles... jedyne co mnie niepokoi to to ze na liczniku bylo 120tys km... bez total..;/ rocznik 93. wiec albo ktos krecil albo licznik zmieniany albo 420tys jest..;/ ale wtedy olej by lykal jak smok i by nie wygladal tak jak wyglada?? chyba ze ktos remont robil... olej zmieniany jakos po wakacjach... i dalej brązowy a nie czarny jak u mnie... Prosze o jakas dorade..

: pn maja 17, 2010 21:50
autor: gracek1906
Misiek_B pisze:a do zmiany to tylko komp i silnik
do tego trzeba wziąć pod uwage kolektor wydechowy bo może być mała niespodzianka. ABS ma wiekszą średnice.

: wt maja 18, 2010 01:44
autor: imperfectCell
swap ktory mozna wykonac w jeden dzien. Jakby Ci czegos zabraklo to daj znac mam mase gratow z ABS

[ Dodano: 18 Maj 2010 01:44 ]
ja osobiscie bym sie zdecydowal na takiego swapa bo jechalem AAM i ABS roznica jest odczuwalna

: pt maja 28, 2010 13:37
autor: Chaos
Albo, jeśli AAM jest zdrowy, to powymieniać tylko to czym się różnią od ABS i tyle :P Sam mam AAM ponad 400 tys zrobione, zalany pół syntetykiem i nie łyka oleju. Jak silnik dobrze jeżdżony to będzie hulał :D

A do różnic jeszcze dochodzi koletkor + układ wydechowy ( większa średnica ), ewentualnie koło zamachowe ( lżejsze )

: pt maja 28, 2010 16:27
autor: imperfectCell
Kaoz, ta i rozebrac silnik zeby zmienic tloki. Bez sensu jak dla mnie wiec lepiej zapodac cala jednostke i spiac to z osprzetem AAM

: sob maja 29, 2010 14:21
autor: RasPL
jak Ci leży i jesteś pewien jego stanu technicznego to wkładaj wszystko pasuje

: śr cze 02, 2010 16:13
autor: Chaos
imperfectCell pisze:Kaoz, ta i rozebrac silnik zeby zmienic tloki. Bez sensu jak dla mnie wiec lepiej zapodac cala jednostke i spiac to z osprzetem AAM
No jeśli chodzi o tłoki, to faktycznie już za dużo zabawy, sam też bym się za to nie brał.
Ps. Z węższym kolektorem to też nie będzie hulać jak powinno.

: śr cze 02, 2010 19:15
autor: RasPL
no naprawdę zabawy co nie miara koszt nowej uszczelki pod głowicę i przy okazji można mały remont zrobić

swap z AAm na ABS oplacalny?

: ndz cze 08, 2014 22:42
autor: ziabka89
Chciałbym sie zapytac bo nigdzie nie moge znaleść walka rozrzadu od golfa 3 1.8 AAM. Chciałem od ABS ale nie ma na szrotach albo nie sprzedadza na czesci a na allegro tez nic :(.

swap z AAm na ABS oplacalny?

: pn cze 09, 2014 12:56
autor: arturo936
Jak dla mnie to mało to opłacalne dla tych 15 km. To lepiej poszukać 2e

swap z AAm na ABS oplacalny?

: wt cze 10, 2014 22:09
autor: ziabka89
AAM bardziej wytrzymalszy bedzie :P