Problem z elektryka ( obrotomierz i alternator )

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

ravenium
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 14:44
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Kontakt:

Problem z elektryka ( obrotomierz i alternator )

Post autor: ravenium » pt sty 13, 2006 14:52

Mam maly problem nie za bardzo wiem jak podlaczyc obrotomierz przy nowym silniku ( ABF ), oraz alternator ( alternator mam z silnika 2E , plus chyba na oczko rzykrecane tylko zostaje mi jeszcze wtyczka z alternatora dwu pinowa gdzie ja podlaczyc . )



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt sty 13, 2006 23:41

jeden pin we wtyczce alternatora podpiac pod kontrolke , drugiego nie podpinać, a obrotomierz kablem bezposrednio do cewki - czyli jak masz seryjną cewke z mk3 to jest tam taka klapka otwierana i tam sa wyprowadzenia cewki na nakretki male, podpinasz sie pod jedna z nich - a pod ktora to sam zbadaj .


pozdro


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości