Strona 1 z 1

ABF , zlaczka od paliwa problem

: śr sty 11, 2006 00:30
autor: ravenium
Mam wielki problem , po swapie i odpaleniu mojego ABF'ika okazalo sie ze cieknie mi paliwo na wejsciu do listwy gdzie jest zlaczka i dwa oringi , kupilem juz nowa w ASO ale to samo siura jak glupie , zmierzylem cisnienie jakie daje pompa dochodzi do 8 barow , moze to za duzo na ta zlaczke , mial ktos taki problem .
Moj uklad paliwowy pochodzi z silnika na mechanicznym wtrysku JH , czyli dwie pompy zasilajaca i glowna .
Zastanawiam sie czy moze wystarczy dac grubszy oring i wystraczy czy moze jakis zaworek redukujacy cisnienie na pompie , albo wymienic na pompe o wlasciwym cisnieniu ( pompa zewnetrzna ) .

Za wszelka pomoc wielkie dzieki .

Re: ABF , zlaczka od paliwa problem

: śr sty 11, 2006 08:57
autor: Borys
ravenium pisze:Mam wielki problem , po swapie i odpaleniu mojego ABF'ika okazalo sie ze cieknie mi paliwo na wejsciu do listwy gdzie jest zlaczka i dwa oringi , kupilem juz nowa w ASO ale to samo siura jak glupie , zmierzylem cisnienie jakie daje pompa dochodzi do 8 barow , moze to za duzo na ta zlaczke , mial ktos taki problem .
Moj uklad paliwowy pochodzi z silnika na mechanicznym wtrysku JH , czyli dwie pompy zasilajaca i glowna .
Zastanawiam sie czy moze wystarczy dac grubszy oring i wystraczy czy moze jakis zaworek redukujacy cisnienie na pompie , albo wymienic na pompe o wlasciwym cisnieniu ( pompa zewnetrzna ) .

Za wszelka pomoc wielkie dzieki .

8 bar to daje pompa czy 8 bar jest na listwie? gdzie mierzyłes?

: śr sty 11, 2006 10:27
autor: Andrzej32
Listwa wytrzymuje do 3barow moze ciut wiecej jak jest wieksze cisnienie to wraca powrotem a 8 to chyba jednak za duzo dostaje i nie wytrzymuje to uszczelnienie.Wywal jedna pompe :) Lub zamien na inna.

: śr sty 11, 2006 10:53
autor: GTO
regulator zje... pewnie.

: śr sty 11, 2006 13:23
autor: ravenium
Odpiolem przewod zasilajacy od listwy i tam zmierzylem bylo 8 , siura wlasnie na tej zlaczce .

Czyli mam do wymiany regulator ??
Naszczescie mam drugiego ABF'a to przeloze .

: śr sty 11, 2006 14:20
autor: cyarnz
tak jak gto pisze. sprawdz regulator cisnienia, sciagnij przewod ktory odpowiada za przelew do zbiornika i zobacz czy wraca tam paliwko. Jak nie wraca to regulator umarl na dobre, i trzeba bedzie go zmienic:))) Moja pompa daje 6 barow i wszystko wytrzymnuje bez problemu, wiec jak bedzie te 2 - 3 bary wiecej to tez nic sie nie stanie...A jak leciec bedzie z tej zlaczki to ja wywal , jak dobrze pamietam to da sie tak zrobic:)))

: śr sty 11, 2006 14:35
autor: GTO
ale kolega chyba mierzyl źle , cisnienie mierzy sie na listwie , czyli w trojnik na wejsciw do listwy cisnieniomierz, na wolnych 2.5b , bez podcisnienia 3bar.

: śr sty 11, 2006 17:49
autor: ravenium
Tak zle zmierzylem :) moja wina dzis zmierza tak jak powinno sie z trojnikiem ,
Przewod od przelewu odpinalem i paliwko sie przelewa ladnie ( jak dokladnie sprawdzic ten regulator ) Silnik chodzi ladnie , nie ma z nim problemow ani zadnych beledow na vag'u nie wywala .

[ Dodano: Czw Sty 12, 2006 11:12 pm ]
Juz wiem dlaczego mi paliwko cieklo :crazy:
Okazalo sie ze mam peknieta listwe , wymienilem na druga i jak reka odjol :]