Jetta Mk 2 SWAP 1.8 PB -> 1.6 TD

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sportline
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob maja 31, 2008 23:54
Lokalizacja: Strzelin
Kontakt:

Jetta Mk 2 SWAP 1.8 PB -> 1.6 TD

Post autor: sportline » śr kwie 28, 2010 14:24

Witam Panowie!
Robie właśnie swapa w mojej jettce mk2 jak w temacie czyli z 1.8 benzyny na 1.6 diesla i teraz moje pytanie czy muszę wymieniać licznik na taki z diesla z obrotkiem do 5tys, czy mój o 7 tez będzie działał ... ? wiem ze nie ma wprawdzie w moim kontrolki grzania świec ale myśle ze bez niej się obejdzie. Czekam na odpowiedź:)



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr kwie 28, 2010 14:33

Benzynowy obrotek nie będzie działać w dieslu. W benzynie obrotek brany jest z cewki zaplonowej, której w dieslu nie ma.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

sportline
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob maja 31, 2008 23:54
Lokalizacja: Strzelin
Kontakt:

Post autor: sportline » śr kwie 28, 2010 14:35

bugalon pisze:Benzynowy obrotek nie będzie działać w dieslu. W benzynie obrotek brany jest z cewki zaplonowej, której w dieslu nie ma.
A jak np. podłączyć by go tak jak to w dieslowskich obrotkach jest pod alternator wtedy tez nie będzie działał.?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości