Strona 1 z 1

Podniesienie mocy Silnika 1.3 wtrysk ?

: wt kwie 13, 2010 17:48
autor: wooojtek18
Planuje zakup VW Golfa Mk2 1.3 na wtrysku , 55 km to troszke mało , Czy jest jakiś sposób na podniesienie Mocy w tym silniku ? Myslałem nad założeniem kolektora z wtryskami od polo 75 km ? Czy tak da rade ?

: wt kwie 13, 2010 17:55
autor: grześ226- kosmos
proponuje kupic mocniejsze, bo po jakims czasie bedzie brakowac mocy- wiem po sobie :bigok:

: wt kwie 13, 2010 18:02
autor: Kristensen
Szkoda kasy na pierd..y, albo swap, albo zmiana auta.

: wt kwie 13, 2010 18:21
autor: wooojtek18
TO co radzicie kupić ?

: wt kwie 13, 2010 18:24
autor: grześ226- kosmos
wooojtek18 pisze:TO co radzicie kupić ?
zalezy ile masz $$ na to

[ Dodano: 13 Kwi 2010 18:24 ]
jezeli juz to polecam od 90 kucy wzwyz

: wt kwie 13, 2010 18:41
autor: wooojtek18
tak to 3000 tys na początek

[ Dodano: 13 Kwi 2010 18:43 ]
http://moto.allegro.pl/item993598799_golf_ii.html co myślicie o tym ? ze swapował by bo mam za 400 zł silnik 2.0 8v 115 km

: wt kwie 13, 2010 18:54
autor: marcinas1983
wooojtek18, na samym silniku przy 1.3 się nie skończy... jest inna skrzynia biegów, inny wybierak do niej, inne łapy silnika... po prostu sam silnik 2.0 to nie wszystko. Jeśli chcesz się bawić w swap'a i za dużo w aucie nie wymieniać to szukaj jakiegoś 1.6. Wtedy tylko zmieniasz silniki dodasz pompy paliwa elektryczne, instalację do silnika i jeździsz :helm: .

: wt kwie 13, 2010 19:04
autor: wooojtek18
Spróbuje na początek ten 1,3 z po trochy bede inwestował w wyglad a pod koniec wakacji zainwestuje w swapa

[ Dodano: 13 Kwi 2010 19:06 ]
i myśle nad patentem skrzyni od diesla bo ma dłuższe biegi , kumpel miał i lepiej szedł o wiele

: wt kwie 13, 2010 19:32
autor: damiano1987
Skrzynie moglbys wsadzic od g40 polo lub od 1.4 d polówki blok taki sam bodajze:) jesli chcesz troche kucy malym kosztem to polecam ci wsadzic caly dół od mk3 1.4 :helm: Czyli wał, korbowody, tłoki i sprzeglo. Blok jest ten sam i srednica tłoków różnią sie tylko skokiem tłoka :bigok: Na wakacje planuje taka modyfikacje a koszt przypuszczam wyniesie z panewkami i innymi pierdołami typu uszczelki symeringi koło 500zl to nie jest wiele a masz wiecej kucy troszke i dół po remoncie czyli wiesz czym jedziesz. Pozdrawiam

: wt kwie 13, 2010 19:36
autor: grześ226- kosmos
wooojtek18 pisze:tak to 3000 tys na początek
szukalbym od razu mocniejszego a za 3 tys napewno cos znajdziesz
wooojtek18 pisze:Spróbuje na początek ten 1,3 z po trochy bede inwestował w wyglad a pod koniec wakacji zainwestuje w swapa
twoja kasa i twoj wybor ale ja bym sie nie bawil w to tylko od razu cos mocniejszego kupil

: wt kwie 13, 2010 20:00
autor: marcinas1983
damiano1987 pisze:koszt przypuszczam wyniesie z panewkami i innymi pierdołami typu uszczelki symeringi koło 500zl to nie jest wiele a masz wiecej kucy troszke i dół po remoncie czyli wiesz czym jedziesz
no tak, ale nikt nie napisał o tym, że przydałoby się również zrobić remont głowicy... bo co Tobie po dobrym dole jak zawory będą puszczać, uszczelniacze zaworowe do wymiany, oraz prowadnice??

Czy kolega sprawdzał ile zyska po zaadaptowaniu dołu od 1.4?? Bo jeśli z 5KM za 500zł w najlepszym porywie to i tak drogo wychodzi... ja wydałem na swap'a około 2 tys zł... i z 54KM jakie ma NZ'et mam teraz 105KM czyli prawie raz tyle... i co bardziej się opłaca??

Taka zabawa jak opisałeś damiano1987, miałaby sens jakbyś dół kupił tanio w dobrym stanie nie wymagający remontu... wtedy
damiano1987 pisze:to nie jest wiele a masz wiecej kucy troszke
jak masz remontować dół od 1.4 to mija się to z celem, ale każdy robi jak uważa.

tak jak napisał grzes226, za te pieniądze można celować w 1.8 lub jak chcesz taniej jeździć to kupić turbo diesla. Nawet w giełdzie był jeden za 3 tys zł.

: śr kwie 14, 2010 12:28
autor: toffic
Jak POWAŻNIE zainteresowany modami to zapraszam na PW

: śr kwie 14, 2010 13:22
autor: Kristensen
Podstawa to kupić auto z dobrą blacharką.
marcinas1983 pisze: chcesz taniej jeździć to kupić turbo diesla
Turbo diesel mało spali, ale trzeba wziaść pod uwagę, że jak się zacznie sypac osprzęt to będą wydatki, dlatego też tylko do taniej jazdy to klasyk: mk2 1.6D/mk3 1.9D.