Strona 1 z 2
GTI
: wt sty 03, 2006 23:17
autor: WODA
witam mam sprawe tego typu....
mianowicie mam do kupienia tłoki i korby od g60 za smieszne pieniadze....
i tu jest pytanie....czy wymieniajac tloki i korby,dokupujac kompresor g60 osiagne u siebie(golf 3 gti 2.0 8v 2e) 150 KM??czy sie mylę??co nalezaloby jeszcze wymienic...czy tez dolozyc....czekam na odpowiedzi...bardzo pragne osiagnac próg 150 KM
: wt sty 03, 2006 23:30
autor: Ralfii_VR
g60 i twoj 2.0 8V to 2 rózne silniki g60 to 1.8 16V zupełnie co innego z twoje 8V, wiec watpie azeby mozna dopasowac korby i tłoki
: wt sty 03, 2006 23:35
autor: WODA
wlasnie o ile sie informuje tloki i korby podchodza....a pragne zdobyc tylko i az 30-35 KM...
: wt sty 03, 2006 23:46
autor: kwiatekt11
rafalvr6 pisze:g60 i twoj 2.0 8V to 2 rózne silniki g60 to 1.8 16V zupełnie co innego z twoje 8V, wiec watpie azeby mozna dopasowac korby i tłoki
Z tego co ja wiem to wszystkie G60 były 8 zaworowe nie 16
: wt sty 03, 2006 23:51
autor: WODA
a wiec wlasnie 2e jest 8 V i g60 jest 8V wiec....
: śr sty 04, 2006 00:26
autor: GTO
zapomnij o tym..
pozdro
: śr sty 04, 2006 00:42
autor: Krzylu
no i wszystko jasne
GTO ci to wyjasnil najszybciej jak tylko mozna było
ja dodam 5groszy od siebie
proste srednica cylindra w g60 masz 1781 chyba niebijcie ze sie pomylilem
a u ciebie jest 1984 i wpadna do srodka
: śr sty 04, 2006 01:12
autor: NEMESIS
: śr sty 04, 2006 01:15
autor: WODA
ok w takim razie daje spokój...chociaz nie jestem zadowolony....
brakuje mi mocy..a pieniedzy na swap niestety nie mam chociaz bardzo interesuje mnie abf....
ale niestety nie mam takich funduszy zeby jednorazowo wydac 3,5 tys zl....
: śr sty 04, 2006 12:25
autor: okoG60
proste srednica cylindra w g60 masz 1781 chyba niebijcie ze sie pomylilem
a u ciebie jest 1984 i wpadna do srodka grin
ależ się popisał krzylu nie ma co. 1781 i 1984 to pojemności skokowe silników a nie średnice cylindrów.
średnica cylindra w G60 wynosi 86,4mm
a w 2E wynosi 92,8mm
: śr sty 04, 2006 16:37
autor: ml2210
Rany jak ja uwielbiam takie tematy, czy to sie nigdy nie skończy.
Bardzo pragnę mieć 350KM, proszę doradźcie jak wycisnąć te brakujące 100,
ale uprzedzam że na chwilę obecną mam tylko 50zł i nie stać mnie żeby wydać więcej.
Błagam pomóżcie.
Peace.
: śr sty 04, 2006 18:26
autor: NEMESIS
: śr sty 04, 2006 19:37
autor: Ralfii_VR
dokładnie, kolega ml2210 wie co to znaczy przyrost KM w aucie, chcesz miec stadko w zagrodzie to w kieszeni gruby portfel, u mnie przyrost na N/A opierajac sie tylko na markowych czesciach to bedzie 10 000zł, czyli około 1KM=200zł.
Niestety profesjonalny tuning silnika jest w prostej lini powiazany z gotówka. Pewnie są jakies wyjatki
: śr sty 04, 2006 20:33
autor: okoG60
panowie a ja uważam że niektórym to moc uderzyła do głowy. kolega się nie zna i chciał się dowiedzieć czy mozna coś takiego zrobić a tu co po nie którzy najeżdzają na niego jak na psa przybłęde.ml2210 szanuje cię, sporo włożyłeś w auto ale to nie powód żeby kazdego bluzgać z błotem jak się nie zna i zadaje takie pytania jak WODA.