Strona 1 z 1

Ktory tlumik wywalic by nie pogorszyc osiagow!!

: pt kwie 09, 2010 17:59
autor: marcoo85
Witam... posiadam mk2 gti kr i chcial bym poprawic troche dzwiek co kolwiek przez to rozumiec... wyciolem juz mega dziure w puszcze filtra i nie powiem poszlo to w dobra strone dzwiek jest naprade gruby natomiast chcial bym by byl teraz glosniejszy!!

Mam ogolnie cztery "tlumiki" dwa na prostej za kolektorem jeden nad belka no i ostatni z dwururka... hmmm... teraz pytanie ktory lub ktore moge wywalic tak by bylo glosniej lecz BY NIE POGORSZYC OSIAGOW!! w ogole by nie wpynelo to negatywnie na prace silnika i czy w ogole jest to mozliwe!? z gory dzieki za info bo ciezko jest znalesc konkretna odpowiedz a staralem sie taka znalesc lecz nietety...

: pt kwie 09, 2010 19:39
autor: GTI KR
Ja w KR bym wywalil ten pod tylna kanapa, bedzie mega roznica. Osiagow nie powinno pogorszyc. Mi jak sie w KR urwala rura za drugim to bylo naprawde glosno. Pozatym mi wystarczylo samo wyciagniecie zwezki w puszce filtra. Wydechem musisz kombinowac zeby uzyskac efekt o ktory ci chodzi. Zalezy ile jezdzisz czy trasa czy miasto itp. Przemysl to sobie. Ja w moim 2E jezdze juz chyba na trzecim setupie wydechu. Powodzenia

: pt kwie 09, 2010 21:12
autor: dj domin1
Jeśli chodzi o dźwięk to ja bym kombinował coś z ostatnim tłumikiem. Fakt, przed ostatni wymontujesz to dźwięk się zmieni, ale z tego co odczułem u siebie to i osiągi też. Delikatnego muła dostał. Wywalisz wszystkie to ryk niesamowity(sprawdzone). Tak że ja bym był za tym żeby zacząć od ostatniego tłumika.

: sob kwie 10, 2010 08:03
autor: marcoo85
hmmm... co to za zwezka?? ja tam nic nie wyciagalem... :chytry:

i teraz co zrobic? ten nad belka niby ale pogarsza osiagi wiec kurcze nie bardzo... hmmm... a z tym ostatnim co moge pokabinowac?? mozna dokldaniej objasnic??? wszystkich nie chce usuwac bo to bedzie hardcore... :crazy: hehe niby malo jezdze i w wiekszosci krotkie trasy gora 15km ale wiecie taki mega ryk tez jest niezdrowy heheh

: sob kwie 10, 2010 17:15
autor: gumiś
kiedyś jak jeszcze u mnie siedział kr w mk2 wywaliłem właśnie ten tłumik koło belki,i osiągi niestety spadły,szybko powruciłem do orginału.

: sob kwie 10, 2010 17:44
autor: marcoo85
kurcze to zalamka... czyli nic nie zrobie... chyba ze kompletny uklad na zamowienie za pewnie 3 kola hehehe eeee tam... a z tym ostatnim co mozna zrobic?? wyproznic go?? hehe o moze z tego drudiego wywalic?? chociaz czytalem ze on jest i tak przelotowy wiec pewnie za duzo to nie da... moze probowal ktos czego innego??

: ndz kwie 11, 2010 21:00
autor: dj domin1
Zmień ostatni na jakiegoś Ultera, zdaje się dość basowe są. A jak nie to szukać jakiegoś kompletnego używanego. Na ebay czasem są w dobrych cenach supersprinty.

: pn kwie 12, 2010 00:10
autor: GTI KR

tak chodzilo moje 2E na pelnym przelocie. Jak bym robil krotkie trasy to by tak zostalo, a tak to klops. Powodzenia

: pn kwie 12, 2010 17:52
autor: dj domin1
GTI KR pisze:tak chodzilo moje 2E na pelnym przelocie.
Nawet cicho :grin: Mnie na przelocie było słychać z 5km :crazy:

: pn kwie 12, 2010 18:26
autor: marcoo85
hmmm... kurcze ja koniecznie chcial bym zostac przy ori dwururce bez zadnych supersprintow... moze wywale wszystkie do ostatniego??? ale znalazlem w temacie "jak malym nakladem finansowym podkrecic 16v" wypowiedxzi ze to moze bardzo zle wplynac na zywtnosc silnika... usuniecie samego kata jest niby nie zalecane bo moze sie cos tam cofnac do silnika... a ludziska mimo to robia caly uklad przelotowy wiec jak to w koncu jest??? moze wstawic jakas strumiennice w miejsce kata a reszta przelot?? a moze kata zostawie i tego zanim wywale i tego obok belki tez... znalazlem troche wiary co tak maja i nie pisza ze osiagi sie pogorszyly... sam juz nie wiem... brak pieniedzy to najgorsza rzecz jaka moze byc bo trzeba srac i kabinowac...

: pn kwie 12, 2010 18:37
autor: twromek
Nie masz kasy na mody to nazbieraj, bo tuningi nigdy tanie nie będą. A przynajmniej te, które mają jakiś sens. Masz KR-a, czyli Twoje auto jest szybsze niż większość jeżdżących w naszym kraju. Mało? :bajer:

: pn kwie 12, 2010 18:44
autor: marcoo85
Ale mi nie chodzi o poprawe osiagow!!! Chodzi mi o poprawe dzwieku!! Tylko chce to zrobic tak by to nie zaszkodzilo w zaden sposob silnikowi i nie pogorszylo osiagow bo wlasnie te fabryczne w zupelnosci mi wystarcza! nie kusilo by mnie to wcale gdybym wiedzial ze nie da sie tego zrobic prostym domowym sposobem i stanowczo zaszkodzi to silnikowi ale jedni pisza tak drudzy tak no i czlowiek mysli... heheh