MK2 Swap z RP=>2E
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
Od początku
1.ŁAPY - pasuja od Rp i 2E
2.WIĄZKA - tak jak wyczytałeś wszystko pasi bez żadnego LUTOWANIA też sie tego obawiałem
3.POMPY - wedlug mnie w moim przypadku 1.8 abs oznaczenia pompy w zbiorniku te same wiec na moj rozum to samo...
4.PRZEKAŹNIKI - w moim przypadku musialem zmienić 1 przekaźnik nie pamiętam już jaki to byl ale raczej sterowanie silnika bo kulał po zmianie przekaźnika bylo ok
5.POMPA WSPOMY - to samo
6.SKRZYNIA - tak jak piszesz skrzynia z Rp po zastosowaniu zamachu od niej pasuje do 2E sam tak mam i jeździ
MORAŁ najprostszy swapik radzi sobie w budzie mk2
1.ŁAPY - pasuja od Rp i 2E
2.WIĄZKA - tak jak wyczytałeś wszystko pasi bez żadnego LUTOWANIA też sie tego obawiałem
3.POMPY - wedlug mnie w moim przypadku 1.8 abs oznaczenia pompy w zbiorniku te same wiec na moj rozum to samo...
4.PRZEKAŹNIKI - w moim przypadku musialem zmienić 1 przekaźnik nie pamiętam już jaki to byl ale raczej sterowanie silnika bo kulał po zmianie przekaźnika bylo ok
5.POMPA WSPOMY - to samo
6.SKRZYNIA - tak jak piszesz skrzynia z Rp po zastosowaniu zamachu od niej pasuje do 2E sam tak mam i jeździ
MORAŁ najprostszy swapik radzi sobie w budzie mk2
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
Pompy mam 2, w zbiorniku i pod autem a co do kata sonda jest z przodu kata jakbyś chcial wstawiac strumienice to musisz z sonda tez cos działac troche lipa dlatego go zostawilem
* co do pomp niech mnie ktos poprawi jesli sie myle ale po nr pompy w zbiorniku z seata ori 2E a z mojego mk2 1.8 abs te same wiec na moj móżdżek to to samo
* co do pomp niech mnie ktos poprawi jesli sie myle ale po nr pompy w zbiorniku z seata ori 2E a z mojego mk2 1.8 abs te same wiec na moj móżdżek to to samo
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 22:57 przez LeszczVW, łącznie zmieniany 1 raz.
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
To dlaczego moj gofer jezdzi na pompach paliwa po silniku abs
niech mi ktoś to wytlumaczy???
numer pompy w zbiorniku na 100% ten sam co z seata wiec nie zmienialem pompy w baku
a co do filmiku jak jezdzi to musze wkoncu kogos zapakowac na pokład i niech kreci
niech mi ktoś to wytlumaczy???
numer pompy w zbiorniku na 100% ten sam co z seata wiec nie zmienialem pompy w baku
a co do filmiku jak jezdzi to musze wkoncu kogos zapakowac na pokład i niech kreci
Ostatnio zmieniony sob kwie 10, 2010 09:34 przez LeszczVW, łącznie zmieniany 1 raz.
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
Ja 2E odpaliłem na pompie 1.2 Bar z silnika ABS w mk3, ale jeździłem tylko na 3 Bar. Ktoś kiedyś pisał, że zrobił swapa na 2E na słabszej pompie i że jeździł, ale jak szybko jeździł to już nie było komentarza.marianmk2 pisze:Wiec w teorii 2e na cisnieniu 1.2bar(gdzie potrzebuje 3bar)nie pojedzie.
Mi odpalił samochód bez niego, ale od razu spadały obroty do zera. Tak czy inaczej nr 30 jest koniecznymarianmk2 pisze:przekaźnik ECU- trzeci od lewej w górnym rzędzie-oznaczony jako 30
Hehe a to już zagadka Hamowałeś go może? Jak przyspieszenie itd??LeszczVW pisze:To dlaczego moj gofer jezdzi na pompach paliwa po silniku abs
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
To po prostu jakiś przekaźnik sterujący Digifantem. W Monotronic go nie ma. Ale np w golfie mk3 1.6 z silnikiem AFT (101 KM) go widziałem, a silnik jest na Simosiemarianmk2 pisze:Czyli to jakis regulator wolnych obrotów?
Bez tego przekaźnika samochód też odpalał, ale trzeba było trzymać go na lekkim gazie żeby nie zdechł. Być może ma jakiś związek z krokowcem, ale szczerze mówiąc nie wgłębiałem się w to
W mk2 silnik NZ przykładowo miał w tym samym miejscu przekaźnik z numerem 32, ale zbudowany jest nieco inaczej.
- konradzik81
- Ma gadane
- Posty: 236
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 14:14
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
MK2 Swap z RP=>2E
te same i nie te same jak masz auto z przed 89r to jest tam instalacja starego typu jak masz po 89 awaryjne w kolumnie kierowniczej to sa te same wtyczki ba! nawet ten sam silnik co w mk3Tomaso007 pisze:Panowie, czy wtyczki F G1 G2 są takie same w golfie i w seacie toledo GT 1 gen.??
MK2 Swap z RP=>2E
Czyli teoretycznie jak mam golfa II po 89 z nową instalacją i silnikiem RP, wiązki od silnika 2E z seata toledo pierwszej gen. powinny pasować na zasadzie P&P
Zmieniamy tylko pompę paliwa jak jest za słaba i ewentualnie przekaźnik. Tak?
Zmieniamy tylko pompę paliwa jak jest za słaba i ewentualnie przekaźnik. Tak?
MK2 Swap z RP=>2E
zmieniałem nie dawno z RP na 2,0 ADY
jeśli masz ori pompe paliwa to jest za słaba i trzeba wymienić... jak kiedyś walnęła i ktoś już ją kiedyś wymieniał to prawdopodobnie będzie pasować...
jeśli chodzi o elektrykę to przepinasz tylko kostki w skrzynce, dodatkowo doczepiasz jeden przekaźnik w skrzynce i ja polecam wymienic przekaźnik od pompy paliwa.. bo ja zostawiłem stary i w bardzo krótki czasie sie wypalił (nie wiem czy to reguła czy przypadek)
jeśli masz ori pompe paliwa to jest za słaba i trzeba wymienić... jak kiedyś walnęła i ktoś już ją kiedyś wymieniał to prawdopodobnie będzie pasować...
jeśli chodzi o elektrykę to przepinasz tylko kostki w skrzynce, dodatkowo doczepiasz jeden przekaźnik w skrzynce i ja polecam wymienic przekaźnik od pompy paliwa.. bo ja zostawiłem stary i w bardzo krótki czasie sie wypalił (nie wiem czy to reguła czy przypadek)
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
- Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego
MK2 Swap z RP=>2E
Ja mam silnik w swoim 1.8 JN z audi ale w osprzęcie silnika 1,6 PN (na gaźniku pierburga 2EE), bo 1,6 padł a trafiła się audi po strzale w przód z eleganckim silnikiem to przełożyłem. W golfie mam awaryjne nad kolumną kierowniczą, czyli skrzynka bezpieczników tj w załączniku powyżej, tylko co z instalacją idącą na pompy paliwa?? Będę musiał coś rzeźbić dodatkowo w elektryce aby dołożyć pompy paliwa ( u mnie jest pompka mechaniczna przy silniku), czy raczejpoprowadzam instalacje tj jest ona w dawcy, dokładam przekaźnik i wszystko gra??? Macie może jakieś zdjęcia?? Pomóżcie, pisałem trochę o tym w tym temacie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
MK2 Swap z RP=>2E
powiedzcie panowie..
chcę wstawić 2e z toledo GT dogolfa II w miejsce 1.3NZ 89'
jak u mnie będzie wyglądał temat z wiążką?
mam licznik z pierd.. zegarkiem i chce dokupić taki z obrotkiem, tylko jaki, żeby podłączyć mfa i cąłą wiązke?
siądą mi manetki z toledo do golfa?
czy tylna belka pasuje do golfa?
chcę wstawić 2e z toledo GT dogolfa II w miejsce 1.3NZ 89'
jak u mnie będzie wyglądał temat z wiążką?
mam licznik z pierd.. zegarkiem i chce dokupić taki z obrotkiem, tylko jaki, żeby podłączyć mfa i cąłą wiązke?
siądą mi manetki z toledo do golfa?
czy tylna belka pasuje do golfa?
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
- Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego
MK2 Swap z RP=>2E
Belka powinna pasować ale po co całą belkę, skoro wystarczy wymienić same piasty (zakładam, że chdzi Ci chester89, o przełożenie hamulcy z bębnowych na tarczowe)..??
Ponoć jeśli są awaryjne na kokpicie manetek to wiązki powinny pasować - sam jestem dociekliwie ciekaw tej kwestii wiązek....
Ponoć jeśli są awaryjne na kokpicie manetek to wiązki powinny pasować - sam jestem dociekliwie ciekaw tej kwestii wiązek....
MK2 Swap z RP=>2E
dokładnie - chodzi o hamulce, ale nie zastanawiałem się nad tym że można same piasty zmienić.. jesteś pewien?
wyjmując silnik 1.3 z tego co patrzyłem, to przy wiązce nie powinno być większych komplikacji, co najwyżej zabawa przy próbie włożenia mfa ;]
wyjmując silnik 1.3 z tego co patrzyłem, to przy wiązce nie powinno być większych komplikacji, co najwyżej zabawa przy próbie włożenia mfa ;]
Re: MK2 Swap z RP=>2E
Podepne sie pod temat. planowalem i nadal planuje swap. Narazie postanelo na tym ze zarezerwowany mam silnik RP ktory razem z paliwem na dowozke wyjdzie mnie okolo 600zl.
Ktos mi rzucil temat przekladki na 2e i zaczalem ogladac seaty toledo z takimi silnikami. Cale bo za 1300-1500 kupi sie jakiegos w srednim stanie zewnetrznym ale bedzie juz caly gotowiec i wszystko co potrzebuje moge sobie wyjac i zaadaptowac do swojego. Teoretycznie powinna to byc prosta operacja skoro mam wszystko co potrzebuje. Mam racje?
Nawet jesli moj golf jest z 87 roku i mam stara instalacje elektryczna... Ale elektryke ogarniam i odnajduje sie w niej:) Jest tylko jedno ALE... toledo jest w automacie. Ja mam 1.6 PN ze skrzynia 5-cio biegowa ale nie wiem o jakim oznaczeniu. Taka skrzynia powinna bez problemu podejsc do RP wiec do 2e z braku laku tez moglaby byc chyba? co o tym myslicie?
Ktos mi rzucil temat przekladki na 2e i zaczalem ogladac seaty toledo z takimi silnikami. Cale bo za 1300-1500 kupi sie jakiegos w srednim stanie zewnetrznym ale bedzie juz caly gotowiec i wszystko co potrzebuje moge sobie wyjac i zaadaptowac do swojego. Teoretycznie powinna to byc prosta operacja skoro mam wszystko co potrzebuje. Mam racje?
Nawet jesli moj golf jest z 87 roku i mam stara instalacje elektryczna... Ale elektryke ogarniam i odnajduje sie w niej:) Jest tylko jedno ALE... toledo jest w automacie. Ja mam 1.6 PN ze skrzynia 5-cio biegowa ale nie wiem o jakim oznaczeniu. Taka skrzynia powinna bez problemu podejsc do RP wiec do 2e z braku laku tez moglaby byc chyba? co o tym myslicie?
[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości