Strona 1 z 2
Więcej mocy z 1.6D JP ?
: czw kwie 01, 2010 13:52
autor: pajak17
pomoze ktos??
: czw kwie 01, 2010 13:58
autor: tovdi1
zmiana na td???
: czw kwie 01, 2010 16:12
autor: pajak17
to napewno by pomoglo
ale mi chodzi o to czy po zmianie na jakies inne wtryski czy cos z pompa wtryskowa lub cos w tym rodzaju. zajmuje sie naprawa pomp wtryskowych i wiem ze w 1.9 TD po zmianie korekty np z ducato jest wieksza moc. Niestety nie wiem czy przy tym silniku da sie cos zrobic:)
[ Dodano: 01 Kwi 2010 23:26 ]
zalozylem przelotowke tak jak by lepiej ale moce cos jeszcze??
: sob kwie 03, 2010 18:09
autor: VWPABLO
Przerabiałem ten temat u siebie.
1. Na samym początku ustawiłem kąt wtrysku, ponieważ był przestawiony. Zaczął lepiej palić.
2. Przestawienie dawki paliwa o 20 stopni w prawo. Naprawdę to dało dużo, ponieważ adekwatnie odczuwałem jej brak. Oczywiście pojawi się lekki dymek.
3. Zmiana wydechu od TD, mod warty wydanych pieniędzy, JP ożył, zszokowało mnie przyśpieszenie od 3 tys, co na ori wydechu takiego nie odczuwałem. Można wreszcie wyprzedzać.
4. Dolot mam pomodzony z ori JP i PN, tak że początek dolotu sięga pod przedni pas. Również odczuwalny przyrost może z 0,5 km:)
Sumując:
Przed modami ledwo 140 w długich męczarniach.
Po modach 130 w dużo krótszym czasie, nie pamiętam dobrze, ale przy 140-145 spokojnie jadę jeszcze 4 i wkładam 5 i ciągnie dalej, narazie max to 155 km/h.
Auto jest trochę obciążone matami wygłuszającymi, a każdy litr w baku przy takim silniku jest odczuwalny.
Moim zdaniem nawet taki JP jest fajny, jeżeli mu się pomoże.
: sob kwie 03, 2010 18:34
autor: tovdi1
VWPABLO pisze:nawet taki JP jest fajny
każde auto jest fajne jeśli wkłada się w nie swoją pracę jak i dużo serca
i niech dalej będzie tak że każdy przerabia to co ma, a nie patrzy z zazdrością na auta mocnniejsze, szybsze...
: sob kwie 03, 2010 18:44
autor: VWPABLO
Zapomniałem o jednym szczególe.
Przy spasowywaniu uszczelek od kolektora wydechowego, zauważyłem że dziury w kolektorze są mniejsze i mają garby wewnątrz. Po prostu były źle spasowane, wszystkie cztery. Nie zastanawiając się chwili dłużej złapałem za multiszlifierkę i dopiłowałem dziury w kolektorach, aby zgadzały się z uszczelkami. Nie wiem czy coś to dało na przyrost mocy, ale na pewno satysfakcję z wykonanej roboty.
: sob kwie 03, 2010 18:49
autor: twromek
A tego, że głowica ma mniejsze wyloty to już nie zauważyłeś?
Załóż wtryski z SB/RA albo chociaż JR to też się poprawi.
Tutaj podobny temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122409&start=0
: sob kwie 03, 2010 19:00
autor: VWPABLO
Na kolektorze różnica nie była bardzo dużo, do przeżycia. Jestem z takich którzy lubią dłubać i nawet taka głupota sprawia mi dużo frajdę. Gdyby głowica była na stole to oczywiście ona też została by poprawiona, ale na silniku nie ma jak.
O wytryskach jeszcze nie słyszałem, ale czy po założeniu takich wtrysków JP nie będzie miał za mało powietrza? Są to wtryski wydajniejsze.
: sob kwie 03, 2010 19:51
autor: twromek
Osobiście mam w moim silniku właśnie wtryski z JR i wg mnie lepiej pracuje, nie kopci tak jakby to miało miejsce po podkręceniu dawki przy zwykłych wtryskach. Ważne tylko, żebyś miał zdrową pompę, bo ciśnienia różnią się o 25 barów.
: ndz kwie 04, 2010 09:14
autor: VWPABLO
Pewnie lepiej rozpylają paliwo pod większym ciśnieniem.
Czy kąt wtrysku masz ruszony?
: ndz kwie 04, 2010 10:42
autor: twromek
Na ucho ustawiałem także ciężko określić, pewnie coś przyspieszony.
: pn kwie 05, 2010 19:22
autor: pajak17
dzieki wielkie bede dzialal
: ndz maja 23, 2010 22:45
autor: krzysiekj1990
Tak jak moj kolego silniczek no ja mam tlumik przelotowy i smigam max osiagnolem 165 km/h Wiecej sie chyba nie da
Więcej mocy z 1.6D JP ?
: pn sie 02, 2010 19:49
autor: pajak17
próbowałem z talerzykiem w pompie ale to nie to jest przelot wieksza dawka i sie smiga a to 165 to chyba max jak na niego