Strona 1 z 1
1,8 16v czy 2,0 16v
: ndz mar 28, 2010 16:14
autor: sieski
witam mam dylemat czy kupic kr i zrobic go na gazniku w dualu czy abf. czy na obu uzyska podobne moce bo bende modzil ja juz mam glowe kwadratowa od tego myslenia ?
dodam ze wkladam to do mk1
: ndz mar 28, 2010 18:15
autor: Karol G60
a po co na gazniku chcesz roic ? np kr? przerzucasz z mk2 do mk1 kr i smigasz jak gosc
: ndz mar 28, 2010 19:40
autor: sieski
wiadomo ale mam do wyboru kr alb abf mam straszny dylemat ktorego lepiej wsadzic ...a bende w nich dlubal i tak do 200 chcialbym podciagnac ten silniczek...a na gazniku dlatego ze jest to golf z 83 kr taniej wyjdzie + gaznik niz abf ale to niema ruznicy jestem tradycjonalista i wole proste rozwiazania dlaego tez wole gaznik
: ndz mar 28, 2010 21:13
autor: Karol G60
zawsze w abf mozesz dac dobre wałki program wydech itp i masz 200km
ale znawcy niech sie wypowiedza
pozdro
: ndz mar 28, 2010 21:58
autor: sieski
tak samo jak w kr ale bardziej do mni przemawia abf..
a gazniki to cos piknego w takim aucie...mmm no ic o bende potrzebowal do takiego swapu ?
: pn mar 29, 2010 11:44
autor: bugalon
sieski, Na temat swapa to poczytaj sobie na forum. W szukajce znajdziesz wszystko co Ci będzie potrzebne. Lepszym i bardziej rozwojowym silnikiem jest ABF, ma lepsze wałki, większą pojemność i dużo lepszą elektronikę niż KR.
ps. Uzywaj mozilli albo innego programu ktory sprawdza pisownie ok? Błędy ortograficzne jakie robisz powodują, że ludzie odbierają Cie jako niedouczonego głąba.