jak sie mają silniki golf II co do zastosowania nitrometanu
: ndz mar 14, 2010 22:49
Witam, jak poradzą sobie silniki golf II z próbami jazdy(nie 100%) jazdy na nitro-metanie?
Próbowałem na silniku 1.3 podpiąć nitro (podtlenek azotu do ubijania śmietany , tylko na luzie) bo nie miałem możliwości technicznych zamontowania oprzyrządowania do samochodu i sprawdzenia podczas jazdy, mało co wyczuwalne, ale jak będzie z tym paliwem lotniczym?
Na razie tak testuje na 1.3 NZ, mimo wszystko wytrzymuje
Myślałem nad zatankowaniem połowy baku i litry nitro-metanu, później zrobieniu kilkudziesięciu km na testy(ostre starty na jakimś odcinku zamkniętym z pomiarem przyśpieszenia i trasa) i dolaniu 2 litry N-M i resztę benzyny, itd. 3,4,5 Litrów N-M, co wy na to?
NZ jest już podkręcony do 75PS
albo co polecacie i jak..
PS. szukałem coś o nitro metanie na forum ale nikt nic nie pisał
Próbowałem na silniku 1.3 podpiąć nitro (podtlenek azotu do ubijania śmietany , tylko na luzie) bo nie miałem możliwości technicznych zamontowania oprzyrządowania do samochodu i sprawdzenia podczas jazdy, mało co wyczuwalne, ale jak będzie z tym paliwem lotniczym?
Na razie tak testuje na 1.3 NZ, mimo wszystko wytrzymuje
Myślałem nad zatankowaniem połowy baku i litry nitro-metanu, później zrobieniu kilkudziesięciu km na testy(ostre starty na jakimś odcinku zamkniętym z pomiarem przyśpieszenia i trasa) i dolaniu 2 litry N-M i resztę benzyny, itd. 3,4,5 Litrów N-M, co wy na to?
NZ jest już podkręcony do 75PS
albo co polecacie i jak..
PS. szukałem coś o nitro metanie na forum ale nikt nic nie pisał