Strona 1 z 1

jak sie mają silniki golf II co do zastosowania nitrometanu

: ndz mar 14, 2010 22:49
autor: AIRWOLF
Witam, jak poradzą sobie silniki golf II z próbami jazdy(nie 100%) jazdy na nitro-metanie?
Próbowałem na silniku 1.3 podpiąć nitro (podtlenek azotu do ubijania śmietany , tylko na luzie) bo nie miałem możliwości technicznych zamontowania oprzyrządowania do samochodu i sprawdzenia podczas jazdy, mało co wyczuwalne, ale jak będzie z tym paliwem lotniczym?
Na razie tak testuje na 1.3 NZ, mimo wszystko wytrzymuje :jezor:

Myślałem nad zatankowaniem połowy baku i litry nitro-metanu, później zrobieniu kilkudziesięciu km na testy(ostre starty na jakimś odcinku zamkniętym z pomiarem przyśpieszenia i trasa) i dolaniu 2 litry N-M i resztę benzyny, itd. 3,4,5 Litrów N-M, co wy na to?
NZ jest już podkręcony do 75PS

albo co polecacie i jak.. :)

PS. szukałem coś o nitro metanie na forum ale nikt nic nie pisał

: pn mar 15, 2010 23:38
autor: toffic
AIRWOLF pisze:Próbowałem na silniku 1.3 podpiąć nitro (podtlenek azotu do ubijania śmietany , tylko na luzie) bo nie miałem możliwości technicznych zamontowania oprzyrządowania do samochodu i sprawdzenia podczas jazdy, mało co wyczuwalne,
i co się dziwisz?? Nitro daje dodatkowy tlen w powietrzy, zeby go wykorzystać trzeba dać więcej paliwa

: wt mar 16, 2010 00:06
autor: AIRWOLF
Tak myślałem ale miałem tylko kilka godzin na wymyślenie czegoś w garażowym zaciszu jak wpadłem do domu po wałówkę (do akademika) :)
Ale jeszcze z tym gazem popróbuje

: wt mar 16, 2010 22:12
autor: bogus01
to byś musiał miec solenoid do wtrysku n2o suchego bo tak to jak toffic pisze nie bedzie miał odpowiedniej dawki paliwa, na mokry n2o to już są 2 wtryski jeden właśnie na paliwo

: wt mar 16, 2010 22:37
autor: AIRWOLF
no dobra bo podtlenek azotu już mi się skończył na testy i na wciąganie z syfonu(do robienia wody gazowanej) na akademiku( kto próbował to wie dla jakiego efektu) :helm:
ale jak z tym nitro metanem :D
ile, jak się z tym obchodzić żeby nie rozwalić od razu jakaś za wysoka temperatura czy coś silnika