jak sie mają silniki golf II co do zastosowania nitrometanu

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

jak sie mają silniki golf II co do zastosowania nitrometanu

Post autor: AIRWOLF » ndz mar 14, 2010 22:49

Witam, jak poradzą sobie silniki golf II z próbami jazdy(nie 100%) jazdy na nitro-metanie?
Próbowałem na silniku 1.3 podpiąć nitro (podtlenek azotu do ubijania śmietany , tylko na luzie) bo nie miałem możliwości technicznych zamontowania oprzyrządowania do samochodu i sprawdzenia podczas jazdy, mało co wyczuwalne, ale jak będzie z tym paliwem lotniczym?
Na razie tak testuje na 1.3 NZ, mimo wszystko wytrzymuje :jezor:

Myślałem nad zatankowaniem połowy baku i litry nitro-metanu, później zrobieniu kilkudziesięciu km na testy(ostre starty na jakimś odcinku zamkniętym z pomiarem przyśpieszenia i trasa) i dolaniu 2 litry N-M i resztę benzyny, itd. 3,4,5 Litrów N-M, co wy na to?
NZ jest już podkręcony do 75PS

albo co polecacie i jak.. :)

PS. szukałem coś o nitro metanie na forum ale nikt nic nie pisał
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 03:13 przez AIRWOLF, łącznie zmieniany 2 razy.


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn mar 15, 2010 23:38

AIRWOLF pisze:Próbowałem na silniku 1.3 podpiąć nitro (podtlenek azotu do ubijania śmietany , tylko na luzie) bo nie miałem możliwości technicznych zamontowania oprzyrządowania do samochodu i sprawdzenia podczas jazdy, mało co wyczuwalne,
i co się dziwisz?? Nitro daje dodatkowy tlen w powietrzy, zeby go wykorzystać trzeba dać więcej paliwa



Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: AIRWOLF » wt mar 16, 2010 00:06

Tak myślałem ale miałem tylko kilka godzin na wymyślenie czegoś w garażowym zaciszu jak wpadłem do domu po wałówkę (do akademika) :)
Ale jeszcze z tym gazem popróbuje


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

Awatar użytkownika
bogus01
MK2 600KM
MK2 600KM
Posty: 115
Rejestracja: pt lis 28, 2008 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bogus01 » wt mar 16, 2010 22:12

to byś musiał miec solenoid do wtrysku n2o suchego bo tak to jak toffic pisze nie bedzie miał odpowiedniej dawki paliwa, na mokry n2o to już są 2 wtryski jeden właśnie na paliwo



Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: AIRWOLF » wt mar 16, 2010 22:37

no dobra bo podtlenek azotu już mi się skończył na testy i na wciąganie z syfonu(do robienia wody gazowanej) na akademiku( kto próbował to wie dla jakiego efektu) :helm:
ale jak z tym nitro metanem :D
ile, jak się z tym obchodzić żeby nie rozwalić od razu jakaś za wysoka temperatura czy coś silnika


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości