MaRo1705, a 142 - konne mk1 1,6 na pierburgu Walus'a? Uwież mi,mając abf'a w mk1 nie masz z jego jedynką szans :green_fuck:
smolka007, zacznij tak jak piszesz,od remontu - wszystkie panewki nowe - oczywiście musisz pomierzyć żeby nie było nadmiernych luzów,nowe tłoki nad wymiarowe z nowymi pierścieniami, osiowanie wału i WYWAŻANIE DYNAMICZNE wraz z ODCHUDZONYM zamachem - dotarcie na ostro :green_fuck:
Remont głowicy - zawory 40 mm z np PF'a,szlif gniazd,nowe prowadnice i PORTING, dodatkowo splanować ją odpowiednio,żeby stopień sprężania zwiększyć - lać CO NAJMNIEJ 98
Włożyć mechaniczne popychacze chociażby z JB ;p
4 gaźniki - tania opcja to z jakiegoś ściga a droższa webery 40 mm.
Jak chcesz większy hardcor'e to wał i tłoki z 1,8 (chyba,że coś tam jeszcze potrzeba - nie zastanawiałem się nad tym, głowica z mk4 8v (dolot od przodu), baran i cały wydech ;p
Skrzynia FM albo ta z golfa syncro (napęd syncro odpuść),4 gaźniki weber 45 mm,tłoki doprężające,wałek nawet ponad 300 st i 200 koni możliwe...
Ale czy to wszystko ma sens? Sprzedaj co masz,kup 16v i 4 gaźniki i ciesz się
