Strona 1 z 2

[mkII]wycięcie katalizatora po raz n-ty

: pn mar 01, 2010 21:33
autor: dawid018
witam.o wycinaniu katalizatora czytałem trochę ale nie było nic na temat silnika który ja posiadam.

a więc sprawa dotyczy silnika RV.silnik jest na digi i jest to bliźniaczy silnik PF z tym ze ma inny kolektor wydechowy i początek wydechu. u mnie w RV kolektor wydechowy jest taki jak np w RP a w nim siedzi sonda lambda.czytałem ze po wycięciu katalizatora z PF nieraz są problemy z obrotami itp i tu mam pytanie czy jak wytnę katalizator u siebie nie będzie problemów takich jak w PF?? w ogóle to gdzie w PF znajduje się sonda??

ogólnie to po czym poznaje się ze katalizator nadaje się jeszcze du użytku??

: pn mar 01, 2010 21:54
autor: majekMK2
dawid018 pisze:w ogóle to gdzie w PF znajduje się sonda??
znajduje sie w katalizatorze w puszce wlasnie
dawid018 pisze:czytałem ze po wycięciu katalizatora z PF nieraz są problemy z obrotami itp i tu mam pytanie czy jak wytnę katalizator u siebie nie będzie problemów takich jak w PF??
powiem ci ze ja nie mam kata tylko samą puszkę i jak narazie żadnych negatywnym objawów :grin:
wiec myślę ze raczej nie powinno się nic dziać ale mogę się mylić

: pn mar 01, 2010 22:03
autor: jeryk10
problemow nie bedziesz mial zadnych a co do Twojego wydechu proponuje zalozyc kolektor z mk4 1.6 SR gdzie wlasnie sonda jest w kolektorze jak w RP i Twoim RV do tego zalozyc jeszcze dwururke od mk2 gti i bedziesz smigal jak prawdziwym gti

: pn mar 01, 2010 22:19
autor: dawid018
jeśli chodzi o wydech to chce zrobić pełny przelot lub przelot z jednym tłumikiem

: pn mar 01, 2010 22:45
autor: jeryk10
zrub chociasz tak jak Ci pisalem wyzej to poczujesz roznice

: wt mar 02, 2010 09:54
autor: tovdi1
dawid018 pisze:ogólnie to po czym poznaje się ze katalizator nadaje się jeszcze du użytku??
o co chcesz zapytać???
chodzi o to czy jest coś wart???
jeśli w środku ma taką siatkę, i to w ok. 3/4 swojej objętości, to jest cos wart, o ile się nie myle, możesz sprzedać go za ok. 80-130zł

: wt mar 02, 2010 10:04
autor: dawid018
tovdi1 pisze:o co chcesz zapytać???
o to czy warto go wycinać bo skoro nadawał by się do użytku to może bym go zostawił.

: wt mar 02, 2010 11:22
autor: tovdi1
dawid018 pisze:o to czy warto go wycinać bo skoro nadawał by się do użytku to może bym go zostawił.
raz-wytniesz katalizator, który może być zapchany, więc odetka ci się wydech, plusów tego chyba nie muszę tłumaczyć
dwa-katalizator nie jest do niczego potrzebny, chyba że chcesz byc ekologiczny, bo służy on tylko oczyszczaniu/dopalaniu spalin
trzy-za pieniądze za katalizator możesz sobie:
a-zatankowac samochód
b-odłożyć kasę na mody
c-kupić parę skrzynek piwa i się :vom: :toimonster: :pub: :bigok:

: wt mar 02, 2010 13:53
autor: dawid018
tovdi1 pisze:kupić parę skrzynek piwa i się :vom:
przekonałeś mnie :grin:

co do kolektora z SR to do tego kolektora montuje portki z PFa czy też z SR??

: wt mar 02, 2010 15:22
autor: tovdi1
dawid018 pisze:co do kolektora z SR to do tego kolektora montuje portki z PFa czy też z SR??
A tego to już ci nie powiem, zapytaj jeryk10,
pozdr.

: wt mar 02, 2010 23:19
autor: jeryk10
portki z PF lub PB

: sob mar 06, 2010 23:57
autor: dawid018
no to zaczynam poszukiwania kolektora :grin:

: pn mar 08, 2010 14:14
autor: tovdi1
i co pomogły nasze podpowiedzi???

: wt mar 09, 2010 00:19
autor: dawid018
tovdi1 pisze:i co pomogły nasze podpowiedzi???
narazie nie mam poskładanego silnika żeby co kol wiek powiedzieć.ba nawet wydechu nie mam skompletowanego.narazie mam kolektor z 2E ale bez miejsca na sondę.więc teraz szukam albo kolektora z miejscem na sondę albo kompa do PB żeby sondę wywalić.