Strona 1 z 1

wycieciecie kata poprawi osiagi???? golf II

: sob lut 06, 2010 17:50
autor: Pawel_Mk2
mam pytanie czy wycięcie kata i wstawienie tlumnika przelotowego nie struminicy czy bedzie odczuwalne

moment chyba pójdzie trochę w góre co??

: sob lut 06, 2010 17:53
autor: mate64
nie

: sob lut 06, 2010 17:57
autor: To_mas
jak kat jest zawalony to powinieneś odczuć różnice :)

: sob lut 06, 2010 18:01
autor: mate64
jeśli jest zawalony czy kat czy tłumiki to owszem ale zamiana kata na przelot nie zmieni nic, a jesli juz to nieodczuwalnie. Przetestowane organoleptycznie :chytry:

: wt lut 09, 2010 17:17
autor: D1_PITER
Ja miałem zdrowiuśki kat i po wstawieniu zamiast niego rurki odczułem różnicę na plus. Także każdy ma swoją.. prawde :P

: śr lut 10, 2010 01:05
autor: SmokE88
D1_PITER, ja tez odczulem wiekszego kopa u siebie i kata tez mialem zdrowego :D:D

: pn lut 22, 2010 21:30
autor: Pawel_Mk2
mam pytanie bo ostatnio bylem na regulacji obrotów, mieszanki... benzyny i gazu...
i czy jak wytnę kata czy silnik zmieni jakoś prace chodzi mi czy przestanie równiutko chodzić ? czy nic się nie zmieni ? nie chce sobie pogorszyć porostu.
i czy byłby głośniejszy jakoś odczuwalnie??
bo teraz bardzo cichutko chodzi wiec mógłby być trosze glosnieszy :D

wstawiłbym np złącze elastyczne o długości nie wiem ile tam trzeba 20 cm albo więcej.

: pn lut 22, 2010 23:16
autor: SmokE88
mozesz smialo wywalic kata! powinienes odczuc delikatny przyrost mocy :D gdybys kombinowal z filtrem powietrza to byl by problem :P

: wt lut 23, 2010 11:32
autor: Pawel_Mk2
rura o tej samej średnicy możne być ??? czy lepiej tlumnik przelotowy taki rurowy

http://www.allegro.pl/item919953194_awg ... cz_wa.html

czy szkoda kasy na to co sadzicie?
czy rurkę lepiej dać i taniej :D

: wt lut 23, 2010 19:44
autor: SmokE88
moze byc o tej samej srednicy!! wiekszy wydech to raczej przy turbo powinien byc montowany :D

: wt lut 23, 2010 20:14
autor: Pawel_Mk2
ale sobie *#cenzura#** narobiłem problemów

zdjąłem ta rurę za kolektorem do pierwszego tlumnika.

zdjąłem te dwie zapinki co w te rowki maja wejść co tak mocno trzeba je naciągnąć.
i teraz kupiłem nowa rurę bo tamta była dziurawa przepalona.
nie mogę tego *#cenzura#* założyć poł dnia sie meczylem i nie da rady. sam to robie ;/

jedna stara zapinka mi się złamała. ale mam dwie nowe ale sa tak twarde ze nie mozna żadnym łomem ani brecha tego naciągnąć bo mi się ześlizguje i spada.

z jednej prawej strony zalozylem ta stara nawet nie bylo tak ciezko jej naciagnac jakos zapięła się. ale tej nowej nie moge
jakis sciagacz do tego trzeba podobno bo w ksiazce tak jest napisane.

czy ma znaczenie z ktorej strony najpierw zapiac
i czy najpierw od gory zalyc w rowek i naciagac na dol czy odwroteni czy co.

możne jechać do warsztatu co robią wydechy nie męczyć sie doradzicie cos

[ Dodano: 23 Lut 2010 19:24 ]
Obrazek

[ Dodano: 23 Lut 2010 19:26 ]
takie identyczne jest u mnie w aucie a ten zacisk ma nr 9 na rysunku

: śr lut 24, 2010 22:44
autor: Maślak
ja kolego doszedłem do takiej wprawy ze 5 minut mi to zajmuje :helm: podkładasz cos pod rure zeby sie nie przesuwała Ci. dwa stare paski klinowe albo mocny sznurek przekładasz przez klamre zakładasz na kolektor górna czesc, przez pasek albo sznurek przekładasz rurke łomika łoma co wolisz opierasz jeden koniec o podwozie, podłużnice mocowanie wachacza a za drugi koniec ciągniesz w dół. klamra musi wskoczyc na swoje miejsce. mam nadzieje ze dosyć wyraznie objasniłem

: śr lut 24, 2010 23:10
autor: Pawel_Mk2
aha. ale zanim ktoś odpisal to ja juz miałem to zrobione.
sam nie dałem rady
ale w dwie osoby założyliśmy ja od dołu pchałem a druga osoba od góry naciągała
bo ta stara opaska lekko weszła. ale ta nowa gorzej z nia tylko mialem problem.